提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

今晚開波嗎?
dom 發表於 2010-2-13 22:25



    yes,我想問除左FRAPS 重有咩錄game 軟件???FRAPS一開就爆跌FPS...

TOP

有無人可以答我點樣係game 入面睇fps 同ping...

問左好多次都無人答...
kyd2k8 發表於 2010-2-13 22:39



    FPS 要用FRAPS 果D 軟件,PING 就係最右

TOP

回復 627# 123nextg

thx~
40FPS...
請問你用咩display呢?
我得1X-2X FPS已經唔想玩
我張卡係9600GT 512MB

TOP

回復  123nextg

thx~
40FPS...
請問你用咩display呢?
我得1X-2X FPS已經唔想玩
我張卡係9600GT 512MB ...
lingho 發表於 2010-2-13 22:55



    我果張8800GT 512 MB 快過你 超埋再快D

TOP

JK住邊頭, 得閒出黎踩車行大運

TOP

display 唔重要,Q6600 + 8600GT 256 可以有 40~50 FPS
CPU 不好可以不玩了。

TOP

回復  123nextg

thx~
40FPS...
請問你用咩display呢?
我得1X-2X FPS已經唔想玩
我張卡係9600GT 512MB ...
lingho 發表於 2010-2-13 22:55


我都係9600gt 512 mb,cpu e8400 3.6 ghz,平均40上下,1920x1080 medium,睇黎真係睇u多d

TOP

回復 639# 63468

ic
我用緊5000+舊個粒
買粒945試下先

TOP