有無人可以答我係game 入面點睇ping

TOP

張8800GT 超左 行到medium xD

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

問、GTS250 全部開曬最高、16x +16x
16 FPS 、一時順、一時好lag係咩問題?
係效能問題定server問題? ...
anth 發表於 2010-2-13 13:31



    自己開個fraps 睇下咪知lo

TOP

問、GTS250 全部開曬最高、16x +16x
16 FPS 、一時順、一時好lag係咩問題?
係效能問題定server問題? ...
anth 發表於 2010-2-13 13:31


16FPS重要問?擺明係效能啦

TOP

回復 622# 123nextg

有幾多fps?
用咩u呢?

TOP

回復  123nextg

有幾多fps?
用咩u呢?
lingho 發表於 2010-2-13 14:59


E6550 @ 3.2Ghz 4GB 1066 over 40fps

TOP

It wasn't like that in BF2 and 2142.  They need to increase weapon damage,  including  30mm cannons ...
Amuro0079 發表於 11-2-2010 03:32 PM


No probe is a BAD BAD for Sniper

TOP

今晚開波嗎?

TOP

有無人可以答我點樣係game 入面睇fps 同ping...

問左好多次都無人答...

TOP