原帖由 yk@amd 於 2008-10-22 22:14 發表
真衰 dino 一頂三 冇得打

之後仲有哥衛海 + 劍勇海

TOP

next round: 22:30

TOP

俾人圍…頂唔順…

TOP

你地俾人圍,做咩唔求救﹖

TOP

原帖由 WONSON 於 2008-10-22 22:20 發表
你地俾人圍,做咩唔求救﹖

應該係你地partnet想攻我, 點知我有2個同盟幫我, 就開始頂唔順

TOP

發生咩事﹖

TOP

???????????????????????????

TOP

原帖由 你咬我食呀? 於 2008-10-22 22:35 發表
???????????????????????????

next round

TOP

點解吾重開?

TOP

我返黎喇~~~~!!!!!

TOP