岩岩試過比較LOD同effect 2樣high同medium, 結果係冇咩分別(畫面同fps),
一off vsync即刻上番5-15 fps, 不 ...
Captain74 發表於 2010-2-10 23:00



呢個我都覺,medieum同high d畫質好似一樣咁
low就好明顯差左

TOP

玩左幾盤、第一次玩BF系列、感覺D槍好似冇乜用咁、一係射唔中、就算射中都唔易死
講射擊感都係cod ...
anth 發表於 2010-2-10 20:09

要準可以好準,試過比隻rifle 可以一槍即死又唔係headshot但當時係100血

TOP

想問岩岩響EA.COM.HK 到開ACC,係要等一排先UPDATE入到GAME?

因為響隻GAME入面LOGIN唔到

TOP

想問岩岩響EA.COM.HK 到開ACC,係要等一排先UPDATE入到GAME?

因為響隻GAME入面LOGIN唔到 ...
麥高比 發表於 2010-2-11 01:54



去 EA US 開啦
EA Asia 係獨立
login 唔到 BC2

TOP

去 EA US 開啦
EA Asia 係獨立
login 唔到 BC2
twinesdr 發表於 2010-2-11 02:19 AM

唔該你先

但我有一個ACC係開左好耐同係SET左香港,但玩到,所以先問

TOP

有無人知RECON 入面...
第4 果件係咩黎??
MTN-55...又唔會爆...掉出去過一陣會自己無左

TOP

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

呢個我都覺,medieum同high d畫質好似一樣咁
low就好明顯差左
cpt 發表於 2010-2-10 23:32

可能而家beta 未有high,

TOP

Oh boy! Sold out!
What 發表於 2010-2-11 04:45

~嘩平咁多既??

TOP