cpt 當前離線
~q|@.@|p~
進階會員
岩岩試過比較LOD同effect 2樣high同medium, 結果係冇咩分別(畫面同fps), 一off vsync即刻上番5-15 fps, 不 ... Captain74 發表於 2010-2-10 23:00
TOP
metallica100 當前離線
玩左幾盤、第一次玩BF系列、感覺D槍好似冇乜用咁、一係射唔中、就算射中都唔易死 講射擊感都係cod ... anth 發表於 2010-2-10 20:09
麥高比 當前離線
twinesdr 當前離線
NEVER SAY NEVER
想問岩岩響EA.COM.HK 到開ACC,係要等一排先UPDATE入到GAME? 因為響隻GAME入面LOGIN唔到 ... 麥高比 發表於 2010-2-11 01:54
去 EA US 開啦 EA Asia 係獨立 login 唔到 BC2 twinesdr 發表於 2010-2-11 02:19 AM
康 當前離線
What 當前離線
元老會
飛熊 當前離線
= STK = 老鬼團
Banned
bibilubi 當前離線
呢個我都覺,medieum同high d畫質好似一樣咁 low就好明顯差左 cpt 發表於 2010-2-10 23:32
airlo 當前離線
特級會員
Oh boy! Sold out! What 發表於 2010-2-11 04:45