本帖最後由 akitohk 於 2020-1-9 22:09 編輯

btw, 如果B2同B3 出喺epic 我先覺得白金真係無骨氣
樓上都有師兄講左, MS 個隻同granblue fantasy 個隻共兩隻都係搵白金整
一隻中途被MS腰斬, 另一隻CYGAMES寧願遲好多出都上年收返自己搵人接手做
同埋之前B2 幾乎搵晒幾間大廠同發行商都唔肯FUNDED 佢出
唯獨係佢地最後最後一博最無可能性既老任肯funded佢出
所以我都覺白金既公司文化係有點問題

另, NIER-automata 最受人欣賞既音樂/故事/背景設定都係SE, 唔關白金事

TOP

btw, 如果B2同B3 出喺epic 我先覺得白金真係無骨氣
樓上都有師兄講左, MS 個隻同granblue fantasy 個隻共兩 ...
akitohk 發表於 2020-1-9 22:08


B2比老任獨佔好多人都大跌眼鏡,
睇呢白金燒錢能力都有一手
尼爾音樂真係非常出色,
故事背景其實同前作都無乜關係,係得個名.

TOP

B2比老任獨佔好多人都大跌眼鏡,
睇呢白金燒錢能力都有一手
尼爾音樂真係非常出色,
故事背景其實 ...
燕子盜 發表於 2020-1-9 23:02


幾年前白金既媒體訪問講老任除左俾fund, 仲俾埋技術支援,
而最後揾埋老任問佢地純粹係諗住博埋最後機會而已都預老任9成會say no
所以成為老任獨佔算理所當然

不過有detroit become human 做前例,b2/b3 入epic pc版獨佔都唔係無可能
加上老任拍左10cent 入cn 市場

背景同故事的確同前作係得好少關係,但都係SE 負責寫唔係白金寫

TOP

幾年前白金既媒體訪問講老任除左俾fund, 仲俾埋技術支援,
而最後揾埋老任問佢地純粹係諗住博埋最後機會 ...
akitohk 發表於 2020-1-9 23:24


咁故事留比SE都啱,
講真ba姐遊戲性一流,故事就......

B2,B3比epic獨佔對我影響唔大,最緊要有PC版.
不過好似detroit 咁就PK了,
PS4 free完先係pc出,真係搵鬼買.

TOP