唔一定要技術好, 尋日同個fd 組住排, 一開埸另外條友跳game,得返2人組,避開晒會打架既地方,一槍都未開過, ...
DJAMU 發表於 2019-2-14 14:29



    唔打架有咩好玩...

TOP

有人3個0傷冇殺人都食到雞  

via HKEPC Reader for Android
bibilubi 發表於 2019-2-14 16:24

我試過
咩人都冇見過 就嬴左 應該堆人排住打 唔記得跑圈

TOP

ssse3.....係咪有漏洞果堆指令集???

TOP

Wingman 2槍 -90 + 一拳 -30使乜開掛?
bessho 發表於 2019-2-15 13:51

一拳被人打死,是一拳已死唔使補槍
近距離對射畀人兩槍即打死,三人都被一個人秒殺,對方有自動瞄准

TOP

玩左好多鋪先攞到第一次冠軍
但都係靠兩個高手..

TOP

本帖最後由 bessho 於 2019-2-16 02:33 編輯
一拳被人打死,是一拳已死唔使補槍
近距離對射畀人兩槍即打死,三人都被一個人秒殺,對方有自動瞄准 ...
dcpad 發表於 2019-2-15 20:13


一拳打死人嗰啲掛send條link畀我download玩下

近距離射頭一槍死㖭 , Twitch search下 ninja dizzy 一個秒三個唔係啲咩特別事

自己唔夠人玩話人地開掛

TOP

https://youtu.be/xHgagbnSD5U
好似呢個開始咁見面即死, 3圍一都唔夠抽
見到數字成員基本都是外掛
因為是qq號賣掛

TOP

少年你太年青了.........世上都是掛..........只是你不知不懂.................

TOP

好似呢個開始咁見面即死, 3圍一都唔夠抽
見到數字成員基本都是外掛
因為是qq號賣掛 ...
dcpad 發表於 2019-2-16 08:12


講真睇咗呢啲掛仲慢過人wingman , 咁有冇一拳打死人嗰啲掛?

TOP

本帖最後由 bessho 於 2019-2-16 12:23 編輯
少年你太年青了.........世上都是掛..........只是你不知不懂.................
VADER 發表於 2019-2-16 09:19


世上都是掛, 隻game成日會更新, 唔夠人勁淆底怕死唔好玩

TOP