剛剛發現 第2支散彈+彈藥數增加+散彈裝彈數增加 個組合玩 Defend 超勁
殺35死2

TOP

TOP

twinesdr 發表於 2010-2-7 23:53


太好了沒有戰機

TOP

唔知點解成日玩玩下就彈game,跟住開ie之類就會花畫面要reboot
有無人好似我咁

TOP

唔知點解成日玩玩下就彈game,跟住開ie之類就會花畫面要reboot
有無人好似我咁 ...
cpt 發表於 2010-2-8 16:22



DISPLAY卡過熱

TOP

本帖最後由 cpt 於 2010-2-8 16:29 編輯

回復 565# bibilubi


我玩tf2,cod mw2個d都係照用auto fan speed玩,出到黎都係64-69度到(5850)
但係都未試過咁wor (我一彈就開ccc睇都係得around 62度)
隻bc2就係咁彈

TOP

回復  bibilubi


我玩tf2,cod mw2個d都係照用auto fan speed玩,出到黎都係64-69度到(5850)
但係都未試過 ...
cpt 發表於 2010-2-8 16:27

可能你用既CCC同BC2撞左掛?

TOP

可能你用既CCC同BC2撞左掛?
bibilubi 發表於 2010-2-8 16:29



岩岩試過開行曬fan黎玩,玩左幾場都無事,點知放左3個c4落部車到衝埋去架tank度一爆,又彈game:funk:

TOP

架坦克都幾屈機...........

TOP

架坦克都幾屈機...........
ahkeung 發表於 2010-2-9 09:20

隊友唔合作就唔屈機架啦

TOP