依家有無人一齊玩

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回復 552# anth

你去FILEPLAY網到攞啦
你先申請個AC (免費個隻)
佢每個鍾都有KEY放出黎架
你先LOG IN 然後係每個鍾搭正個陣勁禁F5 refresh就攞到KEY架啦
我都係咁攞到既~

TOP

本帖最後由 df杰 於 2010-2-7 21:38 編輯

-->Here
係呢度D師兄發現既, 真係要多謝佢地~
________________________________________
BTW, 有無師兄可以解答下我
係呢,大家會點對付APACHE?
成日都被人屈, 無論係揸TANK定係用腳跑
df杰 發表於 2010-2-7 21:10

TOP

本帖最後由 wass 於 2010-2-7 21:50 編輯
你個 config 要成部機換 XD
Socket 939
dom 發表於 2010-2-7 20:54



    係呀  所以先頭痕   
部機重好夠用
=======================
如果真係換都係換i7

TOP

本帖最後由 hkarmy01 於 2010-2-7 22:06 編輯
係呢,大家會點對付APACHE?
成日都被人屈, 無論係揸TANK定係用腳跑
df杰 發表於 2010-2-7 21:10



    渣坦克要靠主駕駛走位配合...
否則副駕都唔可以輕易擊落阿柏奇(如對方係直升機魔人)

我尋日全靠坦克主駕駛既幫助下...順利擊落第一架阿柏奇 (對方都好識閃避同圍住你邊射邊閃)

TOP

點解今日搵server時係咁卡死係到..
卡左4次...到宜家仲未成功retrieve 到server list..
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

My play name is JackyKiller

TOP

係呀  所以先頭痕   
部機重好夠用
=======================
如果真係換都係換i7 ...
wass 發表於 2010-2-7 21:48



換la換la

TOP

請問隻GAME幾時出?

TOP