原帖由 yk@amd 於 20-10-2008 06:16 PM 發表
有升組冇降組   唔好扮豬食老虎

我要求降組

TOP

新手級有冇空位

TOP

原帖由 yiufai1988 於 2008-10-20 18:56 發表

今晚有時間玩


琴晚又掛住睇波

TOP

原帖由 。神中神。 於 20-10-2008 07:07 PM 發表


琴晚又掛住睇波

睇波前係做design 之後先係睇波
難得有早場,一定要睇

TOP

原帖由 logistica 於 2008-10-20 19:03 發表
新手級有冇空位
神人組有位

TOP

20:00會有新手場

TOP

server open, pm for ip

TOP

pm but no response

TOP

Server open again, pm for ip

TOP

爭1個

TOP