dom 當前離線
~艦C, 艦B 休閒提督~ ... ... ...
EPC義工團
TOP
Arcadia 當前離線
進階會員
一隊入面5條友 AFK ..........點玩呀大佬? dom 發表於 2018-5-3 16:35
得罪左WG... 跟本要你輸 via HKEPC Reader for Android Arcadia 發表於 4-5-2018 06:09 PM
依家D player 真係垃圾到爆 成隊人可以任人佔base , 係base 附近 dom 發表於 2018-5-6 01:36
佢地會跟大隊走, 完全唔理base 我成日都遇到 單拖返去回防..自己死左 win就益左哩班人渣 ... Arcadia 發表於 6-5-2018 07:30 AM
hk707 當前離線
中級會員