TOP

一隊入面5條友 AFK ..........點玩呀大佬?
dom 發表於 2018-5-3 16:35

得罪左WG...
跟本要你輸

via HKEPC Reader for Android

TOP

本帖最後由 dom 於 2018-5-6 01:15 編輯
得罪左WG...
跟本要你輸

via HKEPC Reader for Android
Arcadia 發表於 4-5-2018 06:09 PM


我淨係知我開親長門出港就 100% 輸
唔係分房推到 T9
就係同場 5隻DD Vs 5dd 重要兩隻 Asashio ...........
再唔係就對面dalao 隊 我地呢邊成隊 noob ...

TOP

本帖最後由 dom 於 2018-5-6 01:44 編輯

依家D player 真係垃圾到爆
成隊人可以任人佔base  , 係base 附近 <10km 叫幫守 無人理 得我一隻BB 頂對面3隻衝過黎佔點 + 一隻Haruna (Kongo) 突擊..

同隊兩隻Kongo 3/4 血越叫越走 , 砲都唔開
不知所謂

用豬/海猴形容都侮辱左d 豬/猴子

TOP

依家D player 真係垃圾到爆
成隊人可以任人佔base  , 係base 附近
dom 發表於 2018-5-6 01:36


佢地會跟大隊走, 完全唔理base
我成日都遇到
單拖返去回防..自己死左
win就益左哩班人渣

TOP

本帖最後由 dom 於 2018-5-6 13:06 編輯
佢地會跟大隊走, 完全唔理base
我成日都遇到
單拖返去回防..自己死左
win就益左哩班人渣 ...
Arcadia 發表於 6-5-2018 07:30 AM


最抵死係 走個班唔係殘血, 係差唔多滿血...
驚死隻船沉

講真贏輸咪一樣要收你維修/ammo 費
為左 WTR ? 勝率/ KD Ratio 做 Stats (輸左都係跌 WTR 架 )
我估係特登唔想沉 為個 K:D 做數

TOP

本帖最後由 hk707 於 2018-5-6 20:04 編輯

真係打到火都黎! 打個 combat mission, 打咗21 場 co-op, 1 場 random, 1/3 場 冇德國船,其他全部幫人打 (Last kill 唔係我)
話時話,有冇人打呢個mission 可以一齊打
打多咗5場,一系啲德國船走佬,一系俾人食咗。。。

TOP

DLM ! 啱啱嗰場打隻德船打到得返200 dp 又俾條pk  友食咗(1 vs  1 full dp) 真係想刹人!

TOP

WG 出左E-Mail 話回贈左金幣了

TOP

本帖最後由 hk707 於 2018-5-9 16:34 編輯

點解嘅。。。。?

TOP