ceremony 當前離線
進階會員
TOP
lunlun 當前離線
中級會員
唔好意思~想問D野~ 我拎左條BETA KEY~ 我想問之後應該點做~ 我係GAME入邊按CREATE AC 但唔見有得選HONG KO ... lunlun 發表於 2010-2-6 08:30 PM
自己上網整ac就可以choose hk ceremony 發表於 2010-2-6 20:57
hkarmy01 當前離線
Moderator
Captain74 當前離線
Banned
Mr.聰 當前離線
果汁機 當前離線