本帖最後由 ceremony 於 2010-2-6 20:57 編輯

可以唔使玩pc版lu==
部4核頭先玩tw server 玩玩下彈機
而家load所有server 就必彈~.~
---------------
問題已解決A_A
可以玩lu

TOP

唔好意思~想問D野~
我拎左條BETA KEY~ 我想問之後應該點做~

我係GAME入邊按CREATE AC 但唔見有得選HONG KONG,  要選CHINA?
另外我係EA HK 個網開左個EA AC, 但係GAME又唔可以用O個個AC LOGIN@@

咁應該點攪, 因為我怕選CHINA個AC 會唔關HK EA事~

TOP

唔好意思~想問D野~
我拎左條BETA KEY~ 我想問之後應該點做~

我係GAME入邊按CREATE AC 但唔見有得選HONG KO ...
lunlun 發表於 2010-2-6 08:30 PM



    自己上網整ac就可以choose hk

TOP

本帖最後由 lunlun 於 2010-2-6 21:15 編輯
自己上網整ac就可以choose hk
ceremony 發表於 2010-2-6 20:57

我係http://www.ea.com.hk/ 開左AC~ 但唔知個網邊度可入KEY~
隻GAME LOGIN O個個AC再入KEY?? 但我係GAME LOGIN個AC佢話搵唔到~
所以唔知點攪~

定係我去錯網~ 要去LE個先O岩?
https://profile.ea.com/acctcreate.do?

原來要去下邊O個條先O岩- - 攪掂了~

TOP

工兵支初始步槍...殺人方面仲好用過突擊兵既突擊步槍...
20 粒子彈..打15粒以內就打死人..
突擊步槍要2X~30粒

可能同支槍反座力細同輕有關...

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

點解會成日都connection lost ga??
有咩方法....?
netvigator

TOP

樓上果個
呢個問題係個rounte 個防火牆檔左

TOP

舊隊友麻煩入下ts3 吹下水啦

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP