金船?某75萬EXP金船應該不伏了吧?
只是我沒錢買(無課玩家)
Squall-Lucifer 發表於 2018-4-27 19:34



    勤力少少玩唔算太難
我年尾先換完Missouri,而家Free EXP已經上返30萬,準備換隻Nelson玩下
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

本帖最後由 dom 於 2018-4-28 12:54 編輯
勤力少少玩唔算太難
我年尾先換完Missouri,而家Free EXP已經上返30萬,準備換隻Nelson玩下
...
kenchow1989 發表於 28-4-2018 12:39 PM


無課 無高級既話 grind 得比較耐...
上年年頭開始屯  Free XP , 打到依家都係得 25萬 Free XP ..
(已經係買左高級會員 半年計...)

你晚晚都打十場以上??

TOP

本帖最後由 kenchow1989 於 2018-4-28 13:58 編輯
無課 無高級既話 grind 得比較耐...
上年年頭開始屯  Free XP , 打到依家都係得 25萬 Free XP ..
(已經係 ...
dom 發表於 2018-4-28 12:45



    我都係課船,消耗品金帳果D冇買過,
閒日通常夜晚打兩個Crate收工(平均5-7場)
WEEKEND就可以打曬3個Crate(10場左右
好似呢個禮拜就幾乎冇點玩過,返工攪到個人好累
利申:開箱通常揀賭運,有時中到Free EXP幾乎等於打少3-4場左右,同埋最近冇中過Free EXP金箱

P.S. 今個WEEKEND有+200% First Win,冇金帳都可以有唔錯收益
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

Atago都OK,但相比其他線金船感覺優勢唔明顯
Tirpitz出果陣好似未有手控副炮技,魚雷真係好好用,但自從轉玩 ...
kenchow1989 發表於 2018-4-28 12:33


atago賣點係 T8IJN重巡有回血+concealment+好射角嘅魚雷
tirpitz魚雷主要係同其他BB互打時你有多樣優勢可以重傷對面
Asashio係對PTFO BB players最大punishment
唔知點解的話你試下玩BB tank/頂線而隊友DD又on qq
對面有隻PADD同線你就出事
無記錯PADD去到T10都係得13km到
佢呢隻可以係~16km 73knots魚雷=根本無可能避到   
無課 無高級既話 grind 得比較耐...
上年年頭開始屯  Free XP , 打到依家都係得 25萬 Free XP ..
(已經係 ...
dom 發表於 2018-4-28 12:45

我打CW出咗一個月premium
而家仲有一個星期但係已經磨完ibuki, GM, KGV同lyon
有premium+100%exp camo磨船快好多...

TOP

四個月Free EXP已經上返30萬, 唔係勤力少少玩卦?

勤力少少玩唔算太難
我年尾先換完Missouri,而家Free EXP已經上返30萬,準備換隻Nelson玩下
...
kenchow1989 發表於 2018-4-28 12:39

TOP

本帖最後由 java2 於 2018-4-29 20:46 編輯

朝潮開賣, 20km 67kt 深水魚雷, 但只可打CV/BB興趣大減
不過都唔少人課金, 今晚日驅對日驅(朝潮對朝潮)

結果朝潮第一:



潮朝 新日驅(金)
20km 67kt 深水魚雷   + 有快速裝填
iChase 重要用埋艦長魚雷加速技 72k ...
dom 發表於 2018-4-4 20:08
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

本帖最後由 java2 於 2018-4-29 20:47 編輯

如果我有75萬自由EXP 直接去解大和或蒙大拿好過.

missouri而家換唔到唔講
不過武藏係sigma 1.8 +殘廢AA版嘅大和
佢OP在T10船當T9多正常T9戰艦差唔多20k hp ...
Ming3825 發表於 2018-4-27 20:32

TOP

本帖最後由 kenchow1989 於 2018-4-29 19:23 編輯
四個月Free EXP已經上返30萬, 唔係勤力少少玩卦?
java2 發表於 2018-4-29 17:20



    我都唔知Free EXP收益係點計,但你除下就知,31日打左178場,即係一日6場左右,真係唔多
有圖有真相(doubloon好耐之前買船送嘅)
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

金船?某75萬EXP金船應該不伏了吧?
只是我沒錢買(無課玩家)
Squall-Lucifer 發表於 27-4-2018 07:34 PM


Musashi 唔抵換好老實..

TOP

我都係課船,消耗品金帳果D冇買過,
閒日通常夜晚打兩個Crate收工(平均5-7場)
WEEKEND就可以打曬3個Cr ...
kenchow1989 發表於 28-4-2018 01:10 PM


我WTR 只有你一半........
重要 60%+ 輸多過贏 ,  好多時一場一隻都無打沉就死左
輸既場 少一半 XP / Free  XP

所以賺 Free XP 慢你一倍以上好正常...
可能玩多兩年夠75萬既...

TOP