-.- 玩唔夠一分鐘就彈左出來

TOP

-.- 玩唔夠一分鐘就彈左出來
totoki 發表於 2012-4-12 22:43



not down.. 16+ people playing..

TOP

-,.- ....我家下入都入唔到,佢話SERVER DOWN,我自己屋企SERVER, DISSXX SERVER , 台灣 SERVER都見到-.-

TOP

-,.- ....我家下入都入唔到,佢話SERVER DOWN,我自己屋企SERVER, DISSXX SERVER , 台灣 SERVER都見到-.- ...
totoki 發表於 12-4-2012 10:51 PM


try reboot router?

TOP

本帖最後由 170402 於 2012-4-12 23:36 編輯

我見到異空間啊XD


TOP

發達啦
咁多 Diamond
應該係 Chunk Error

TOP

本帖最後由 hkbaby 於 2012-4-12 23:51 編輯
發達啦
咁多 Diamond
應該係 Chunk Error
dom 發表於 2012-4-12 23:47



OMG... quick tpa to 170402

TOP

本帖最後由 170402 於 2012-4-13 00:20 編輯

可以跳到過去架XD



今次發過豬頭了XD

TOP

Wa 挖一晚都唔會有咁多

TOP

Wa 挖一晚都唔會有咁多
zenki919 發表於 13-4-2012 12:14 AM


嘩  咁多, 發達囉
唔係一晚
係挖半年都未必有圖中咁多

TOP