換卡la
CHI4NTK 發表於 2010-2-6 14:57

我都想玩  玩BETA 已經窒到好似慢動作   
出正式版   睇黎都只可以係YOUTUBE睇下片算
---------------------------------------------------------
電腦配備
CPU: AMD 4200+ X2
RAM: 3G
DISPLAY: ATI X1950GT
MB:A8N-SIL
OS:XP SP3

TOP

我都想玩  玩BETA 已經窒到好似慢動作   
出正式版   睇黎都只可以係YOUTUBE睇下片算
------------------- ...
wass 發表於 2010-2-6 03:12 PM


=.=換u ..la
平平地  玩2開4  A_A

TOP

你地個ts3 地址係咩

TOP

你地個ts3 地址係咩
果汁機 發表於 2010-2-6 15:36



    s2.erickk.net

TOP

而家bc2個網係咪唔比申請beta?
申請唔到code= ='

TOP

而家bc2個網係咪唔比申請beta?
申請唔到code= ='
ceremony 發表於 2010-2-6 16:13



http://www.fileplay.net/keys
1hour放一次

TOP

TOP

=.=換u ..la
平平地  玩2開4  A_A
ceremony 發表於 2010-2-6 15:33


DISPLAY都要換啦
9.12/10.1 先玩到   而家都係改檔名入game 正式板都唔知得唔得

而且939 cpu而家都唔知有冇

TOP

咁又5年lu
CHI4NTK 發表於 2010-2-6 04:30 PM



    係law 時間話咁快就過

TOP

係law 時間話咁快就過
ceremony 發表於 2010-2-6 16:32



仲記得果時用黑鷹掃場

TOP