提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

我打左都幾日,唯一驚既系尋晚遇上高手玩JAX,4圍1都輸,單打真唔知點打,見一次死一次,只有兩次3圍一用我 ...
uncertain 發表於 2010-3-1 14:02


嘩...師兄好pro, 小弟玩左一個week 都係響just for fun 階段.....有時仲主動同個tower 換血

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回復  yishiro

一d都唔pro,開始有d明白點玩,發現全攻型岩我。買左兩個char,都系master yi岩玩d。
試下 ...
uncertain 發表於 2010-3-1 14:45


anytime ok,  小弟都係直線行人物... 可能用Ashe 射空炮

TOP

我打左都幾日,唯一驚既系尋晚遇上高手玩JAX,4圍1都輸,單打真唔知點打,見一次死一次,只有兩次3圍一用我 ...
uncertain 發表於 2010-3-1 14:02


對呢d melee dps要有stun + blind
dps 要counter jax  最好就買Sword of the Divine
jax招 stun要dodged 先出到

TOP

回復 511# uncertain

Jax 其實一d 都唔可怕,因為佢係 melee 英雄,主打係高閃避。
多數物理攻擊都會比佢閃左大部份。

Jax 最怕就係對面多法師,如果佢魔防唔高就等比人 "Slain".

TOP

出隻 Ryze, 咩都打到, 自已用, 人地用, 都好憎呢隻野..XD

TOP

回復 517# Efsf

完全同意.... 佢招定身,加埋成套拳(技能)打晒真係好高輸出。

佢打中路,隊友真係要提佢 mia, 基本上佢 gank 上下路夾埋本身 lane 個人,得手成功率會好高。

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

玩過1次好變態
敵方1開始5條友去mid:funk:

TOP