yk@amd 當前離線
自由人生
中級會員
原帖由 G-核戰機 於 2008-10-19 23:43 發表 唔係 我只是唔夠德B同電腦抽 玩快封=自殺 不過應該都是德B軍勝 bennett打到後期開始 乏力
TOP
G-核戰機 當前離線
永遠擺買屈人氏產品 又急又乾(肝)肝炎
進階會員
原帖由 yk@amd 於 19-10-2008 23:51 發表 給5p sm 重要加8p
Bennett 當前離線
qcmadness 當前離線
特級會員
你咬我食呀? 當前離線
初級會員
。神中神。 當前離線
原帖由 你咬我食呀? 於 2008-10-19 23:58 發表 qc你開
Mer 當前離線
原帖由 qcmadness 於 19-10-2008 23:59 發表 pm for ip