原帖由 G-核戰機 於 2008-10-19 23:43 發表


唔係 我只是唔夠德B同電腦抽
玩快封=自殺

不過應該都是德B軍勝  bennett打到後期開始 乏力
給5p sm 重要加8p

TOP

原帖由 yk@amd 於 19-10-2008 23:51 發表
給5p sm 重要加8p


你隊友殺得人唔乾淨,放虎歸山

仲有當你打到黃色被滅時,如果用衝車/巨投滅了電腦幾個軍營 ,你應該是截截勝利

[ 本帖最後由 G-核戰機 於 2008-10-19 23:54 編輯 ]

TOP

玩得幾爽

TOP

仲有無多1鋪?

TOP

qc你開

TOP

比人封快,好彩有人救

TOP

苦戰
好彩神人距離我好遠

TOP

原帖由 你咬我食呀? 於 2008-10-19 23:58 發表
qc你開

pm for ip

TOP

仲有無位?  

TOP

原帖由 qcmadness 於 19-10-2008 23:59 發表

pm for ip


開啦 等你

TOP