回覆 490# hk707


有船唔差啦
我重未開過船...   

TOP

回覆 491# Dominator

成年幾前以經俾咗隻 Marblehead  我,而家又俾隻 Murmansk 過我,兩隻都係 Omaha class,兩隻都係T5! 除咗有啲 mission 係耍用之外 (虾新仔) 我真係唔知攞嚟做乜。

TOP

打裝甲唔錯, 五殺賺下銀幣



你俾呢隻嘢我做乜!
hk707 發表於 2018-4-19 00:24
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP



原來這遊戲真的可以免費抽中金船,可惜是紅軍而不是IJN.....

TOP

你俾呢隻嘢我做乜!
hk707 發表於 19-4-2018 12:24 AM


開到野咪好囉
我成年無開中過任何野

TOP

你俾呢隻嘢我做乜!
hk707 發表於 19-4-2018 12:24 AM


開到野咪好囉
我成年無開中過任何野

拿去燒下新仔囉

TOP

打裝甲唔錯, 五殺賺下銀幣
java2 發表於 22-4-2018 12:49 AM


咁少點火

TOP

0.7.4 今日已正式推出

TOP

Hipper 終於有dpm buff...非常開心
個新MM 係peak hours 作用唔錯,起碼唔使再1DD打2DD

TOP

主要用AP彈係咁上下

咁少點火
dom 發表於 2018-4-26 18:08

TOP