本帖最後由 will007 於 2019-11-5 05:16 編輯

奇怪....有小小不明白??.但睇直播COD多人過BF5好多. 我還再想買不買來玩好...

TOP

奇怪....有小小不明白??.但睇直播COD多人過BF5好多. 我還再想買不買來玩好...
will007 發表於 2019-11-5 05:14



    BF5 一出閘就已經 "壽終正寢", 乜仲有人玩咖咩?

TOP

講到點靚點靚.....但畫面好朦, 幾千蚊買張勁display 俾D咁既遊戲體驗
朦到咁都唔知點解人地可以咁快發現到 ...
dj-x 發表於 2019-11-5 02:16


朦?你講motion blur?

TOP

講到點靚點靚.....但畫面好朦, 幾千蚊買張勁display 俾D咁既遊戲體驗
朦到咁都唔知點解人地可以咁快發現到 ...
dj-x 發表於 2019-11-5 02:16

有無比較過直播D畫面?同正常我都關左motion blur佢,好清

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)

TOP

有無比較過直播D畫面?同正常我都關左motion blur佢,好清

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0) ...
Tiki360 發表於 2019-11-5 10:42

我都係關咗motion blur,好清
呢個功能真係好底能,睇都眼花,真係有幾多人會用?

TOP

回覆 37# nkc1989hkjc

未玩前我會比250,但玩一日之後會後悔

TOP

回覆 43# 燕子盜


    唔係講 motion blur, 開4k 黎睇
你睇下佢前面d 敵人, 遠處建築哩埋左人根本睇唔到
因為d 景物太矇

https://www.youtube.com/watch?v= ... e=share&t=3m50s

好似3分50秒咁, 咁都俾佢睇到敵人, 簡直係神人

TOP


upload pic

實戰d 人哩喺呢d 位, 如果佢唔係用狙擊槍 冇可能睇到佢

我用2070 super, dell u3818dw, 行4k 60fps
開左光追反而仲衰, 強制用最後果隻反鋸齒, 結果bug 左, 全個畫面變晒low polygon

預設畫質應該係高, 但除左故事mode 某d 場景係靚
其他地方我真係唔覺得隻game 畫質靚

TOP

實戰d 人哩喺呢d 位, 如果佢唔係用狙擊槍 冇可能睇到佢

我用2070 super, dell u3818dw, 行4k 60fps
開 ...
dj-x 發表於 2019-11-5 16:42

隻game無記錯有景深教,
試下關咗睇下會唔會好D.

TOP

回覆  燕子盜


    唔係講 motion blur, 開4k 黎睇
你睇下佢前面d 敵人, 遠處建築哩埋左人根本睇唔到
因 ...
dj-x 發表於 2019-11-5 16:21



點睇都係auto, cheat啫

TOP