回復 40# Victor9394


    thx >_>~ 謝謝支持!

TOP

回復 10# 子樂


    請問你在遊戲中叫什麼名字??

TOP

回復  子樂


    請問你在遊戲中叫什麼名字??
samuel2010 發表於 2013-4-16 18:35


parrisleung0528

尋晚報警比人爆格果個~
個SERVER真係堅~~人夠多~~~

TOP

遲D無咁忙入你SERVER玩

TOP

回復 43# 子樂


=  = 抱歉~ 香港始終離不開小學X的破壞.
我們會加強教育.
希望少D罪案

TOP

回復 44# idiotricky


   

多謝師兄支持! ^_^ 隨時歡迎你

TOP

回復  子樂


=  = 抱歉~ 香港始終離不開小學X的破壞.
我們會加強教育.
希望少D罪案 ...
samuel2010 發表於 2013-4-17 18:32


總有幾個係咁...好難避免
同埋我懶鬼間屋起係主城門出面...方便比人爆

尋晚有條友仲誇張....我係間屋燒緊磚..佢係我面前爆我間屋偷豬

不過大部分都好好
上次我就餓死...幾個人即刻teleport過黎請我食西瓜

TOP

回復 47# 子樂


    ^_^~ 嗯 !  不過都建議行遠d起~

TOP

yy: 唔係話唔容許破壞人地屋企架咩??? 雖然我見到有個CHECK邊個破壞既功能, 但真係被破壞又可以點?? 你通常點處理??
我準備起我間 Nether Portal House (地獄之門大屋)

TOP

回復 49# Victor9394

不可以破壞.
破壞左. 我可以幫你打指令回復所有破壞.
幾秒充可以回復幾個月前都都可以回復破壞.
系統會自己還原原貌

TOP