回復  alexander18

唔排除當事人部電腦有keylogger
各位都係掃下有沒木馬先再玩好o的 ...
trfsonic 發表於 2012-5-25 11:54

有用手機驗證,有KEYLOGGER 都無用

TOP

手機驗證真係解決晒?
之前好似話成個account 複製左
咩都唔洗打都入到
詳情唔知

TOP

有用手機驗證,有KEYLOGGER 都無用
insanity 發表於 2012-5-25 12:10


HACKER 個GAME CILENT
SKIP左認證果PART

TOP

照睇近期既報似係 session hijack 多 D
完全 bypass 左 authentication ...

TOP

本帖最後由 cise4832 於 2012-5-25 14:08 編輯

個個都係聽人講...有無人真係用左authenticator都比人hack 先

Blizzard話好多人係比人hack左先加authenticator...
之後再上forum話自己有authenticator

不過以前打wow blizzard都有話過
authenticator防唔到 man in middle attack

最重要係平時上網小心d

TOP

btw 如果有玩其他bnet game...
可能係一早比人hack左

等到d3出先去改你psw都唔奇

TOP

HACKER 個GAME CILENT
SKIP左認證果PART
bibilubi 發表於 2012-5-25 13:16

點SKIP啊...認證係要SERVER 嗰邊

TOP

照睇近期既報似係 session hijack 多 D
完全 bypass 左 authentication ...
rabbit82047 發表於 2012-5-25 13:45

所以唔多似係因為KEYLOGGER囉..

TOP

用咩方法只有hacker同暴雪知道, 但2方面都唔會講真相

TOP

打左幾百個電話都唔通!!!

TOP