回復 24# Victor9394

哈哈! 歡迎歡迎!
     知辛苦便懂珍惜

TOP

回復 31# samuel2010


    今晚收工有得玩未架?

TOP

回復 32# Victor9394


    放心 ! 一定有.  因為我依家放左學了 ^_^

TOP

回復  Victor9394


    放心 ! 一定有.  因為我依家放左學了 ^_^
samuel2010 發表於 2013-4-15 17:45



    我唔係講你呀,我指SERVER整番好未呀~ 

TOP

回復 34# Victor9394


SERVER一直都無事.
而我用自己屋企部機當SERVER黎開比你地用.
當我返左學校便要關機.你們便入不了SERVER.

TOP

回復  Victor9394


SERVER一直都無事.
而我用自己屋企部機當SERVER黎開比你地用.
當我返左學校便要關機. ...
samuel2010 發表於 2013-4-15 18:57


吓, 看到#1寫 24小時都可以入Game, 被昆了

TOP

吓, 看到#1寫 24小時都可以入Game, 被昆了
Victor9394 發表於 2013-4-15 21:18



  那個是白名單系統

TOP

那個是白名單系統
samuel2010 發表於 2013-4-15 21:32



    係咪 http://blazeland.no-ip.org/同SERVER 開時間唔一定同步

TOP

回復 38# Victor9394


  請體諒下學生沒有能力開24小時SER. 一來資源不足.二來監管人也不足.

是同步. 如果論壇開了 即代表 SERVER也開了.

TOP

回復  Victor9394


  請體諒下學生沒有能力開24小時SER. 一來資源不足.二來監管人也不足.

是同步. 如果 ...
samuel2010 發表於 2013-4-15 21:48


唔緊要, 了解既

TOP