沒人理我咁解……
http://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=1801502

有人回報用咗手機apps都一樣被爆,加多個sms啦……

TOP

被爆既係亞洲定美國?

TOP

被爆既係亞洲定美國?
HKF91 發表於 2012-5-25 09:15



    US server

TOP

用visa 美國battle net買, 有冇得整認証果D同埋邊個最方便?

TOP

其實係咪你成日玩public game?
定係自己solo都冇啦啦比人hack到?
kratos 發表於 2012-5-25 08:15

同Fd玩多,public 都有玩,不過唔多

TOP

沒人理我咁解……


有人回報用咗手機apps都一樣被爆,加多個sms啦……
trfsonic 發表於 25-5-2012 08:43

唔係哇...手機 app 都爆到...咁 battle.net security 未免會太弱啦吧...

TOP

回復 36# alexander18

唔排除當事人部電腦有keylogger
各位都係掃下有沒木馬先再玩好o的

TOP

回復  alexander18

唔排除當事人部電腦有keylogger
各位都係掃下有沒木馬先再玩好o的 ...
trfsonic 發表於 2012-5-25 11:54

佢部機有key logger
對方都唔會偷到佢部手機做認證吧
明顯係battle net自己有問題


P.S> 12小時已過, 佢未做野, 一陣又要打去嘈

TOP

回復 38# shingzhk

可唔可以實時攞到手機認證個code之後,好似wow咁搶登入?

TOP

本帖最後由 kelvinchi 於 2012-5-25 12:08 編輯
我係手機驗証器出事= =" 唔知做咩話我唔岩....

唔知係唔係岩岩升級左個OS... ...
阿勤 發表於 2012-5-25 00:04


據我估計, 我覺得是你升級 OS 後, 回復成原本的驗証器後, 在輸入驗証碼時, 網頁話你的驗証嗎錯誤, 有可能是你沒有去按下手機上驗証嗎最左下角的 "同步" (呢個就要手機上網才能同步成功, 感覺是令手機驗証器重新和 battle.net 的驗証器同步的原理) 重新同步, 那個 "同步" 選項是當你的驗証碼在網頁上沒有效時才要使用的一項功能, 尤其是手機 os 被升級後, 和回復原本的驗証序號後, 應該要用上的功能 :)

TOP