原帖由 ryan少 於 2009-9-7 00:49 發表

冇人打....我都好想有人打有HA打

係咪SERVER1?ARIZONA?係既我想JOIN

TOP

原帖由 skk_AiO 於 2009-9-7 00:47 發表


正喎~
但呢隻GAME 真係要好多時間煲.....
我得一隻bb5 & cv3 .....

係要用好多時間玩.不過比錢/用SS升得都幾快
我都只係得US既BB4&CV4.如果玩多30幾個鍾就有BB5...

TOP

原帖由 leyland1989 於 2009-9-7 18:12 發表

直上ss2好過..

ss1都唔差啦.ss2好唔到ss1好多.都係要技術先有得得分

TOP

我想問隻船中間有兩個位可以加裝大炮但係裝左之後唔識發咁點算呢?

TOP

原帖由 wahchan 於 2009-9-8 14:57 發表
我想問隻船中間有兩個位可以加裝大炮但係裝左之後唔識發咁點算呢?


你要放炮手去果個位先得
仲要上彈

TOP

原帖由 ryan少 於 2009-9-8 01:17 發表

JOKER


m 字頭果個server?

ps, 而家隻game vista 仲玩唔玩到?
之前玩到, 唔知咩事有次patch 之後就開game 無反應, 我就放棄左佢了

TOP

呢隻game 好好玩架...不過而家唔係成日玩啦...都係簡中先會玩下
由ff 慢慢升到bb,最正係有得用cv嘛...
用d 飛機仔爆沉隻bb5 超正....

TOP

原帖由 skk_AiO 於 2009-9-8 16:13 發表


你要放炮手去果個位先得
仲要上彈

我放左同上左彈架喇依加得船頭同船尾識發炮

[ 本帖最後由 wahchan 於 2009-9-8 16:48 編輯 ]

TOP

原來有人玩

我都有玩
美國 server 2
玩緊美國 BB 線

TOP

原帖由 skk_AiO 於 2009-9-8 16:14 發表


m 字頭果個server?

ps, 而家隻game vista 仲玩唔玩到?
之前玩到, 唔知咩事有次patch 之後就開game 無反應, 我就放棄左佢了


玩到.Window 7 都得

TOP