tim012 當前離線
中級會員
原帖由 ryan少 於 2009-9-7 00:49 發表 冇人打....我都好想有人打有HA打
TOP
原帖由 skk_AiO 於 2009-9-7 00:47 發表 正喎~ 但呢隻GAME 真係要好多時間煲..... 我得一隻bb5 & cv3 .....
原帖由 leyland1989 於 2009-9-7 18:12 發表 直上ss2好過..
wahchan 當前離線
skk_AiO 當前離線
SINGAPORE GIRL
進階會員
原帖由 wahchan 於 2009-9-8 14:57 發表 我想問隻船中間有兩個位可以加裝大炮但係裝左之後唔識發咁點算呢?
原帖由 ryan少 於 2009-9-8 01:17 發表 JOKER
forget 當前離線
原帖由 skk_AiO 於 2009-9-8 16:13 發表 你要放炮手去果個位先得 仲要上彈
wrcar 當前離線
初級會員
LaChung 當前離線
原帖由 skk_AiO 於 2009-9-8 16:14 發表 m 字頭果個server? ps, 而家隻game vista 仲玩唔玩到? 之前玩到, 唔知咩事有次patch 之後就開game 無反應, 我就放棄左佢了