小魔皇 當前離線
猿渡敦士
進階會員
有冇得用360手掣玩? 如果揸飛機用手掣兩個Analog操控 可能好過Mouse+Keyboard shodanng 發表於 2010-2-2 12:08 AM
TOP
hkarmy01 當前離線
Moderator
唔該, 我想請教各位特別係dom兄同hkarm01兄點先申請到bad company 2既beta a/c呀? 我去左EA官網, 但好似申 ... s 發表於 2010-2-2 01:29
s 當前離線
熱情在泛濫
Banned
oh... bfx 註冊左先發現過左期, 唔比人回覆冇得申請 s 發表於 2010-2-2 01:58
果汁機 當前離線
中級會員
有冇人入到星加坡伺服度打明明重有位硬係話lost server,一係就滿左有冇知道係咩問題我早上10:20都入唔到... ... 果汁機 發表於 2010-2-2 10:22 AM
我試左好耐都入唔到谷鬼氣又唔開台灣 香港伺服比我地玩 果汁機 發表於 2010-2-2 10:47 AM
wass 當前離線
屈原係你老早宗人心之黑 ... ... ...
From DICE Crash during level load on ATI x1900 cards * The game requires driver version 9.1 ... tcyJustice 發表於 2010-2-2 01:16
Captain74 當前離線