原帖由 cheaphin 於 2008-12-17 13:56 發表
宜家有個問題
就係如果一入game唔start就咁去行benchmark, 行完之後load返入game會冇左人聲,腳步聲,槍聲, 但係d背景音樂又有喎

如果一入game禁start load返save先
之後先行benchmark, 有時loading果陣又會彈error



而個問題聽個fd講過
解決唔到

TOP

原帖由 天玄鳥 於 2008-12-17 16:23 發表
我玩no.1 個時用支mp5射爆對手d軚~
跟手慢慢揸都win



好奸

我鐘意

TOP

原帖由 TrumpApple 於 2008-12-17 16:43 發表
2g ram vs 4g ram 玩gta4分別大嗎?



GB

我自己行緊2GB ram,6000+@3.10,48701GB,行low 好順
而加ram就唔知 我行xp最多都係3.5

TOP

I see. Thanks. Anyone using 4G Ram?
Is it better? Thanks.

原帖由 zaha 於 2008-12-17 18:30 發表



GB

我自己行緊2GB ram,6000+@3.10,48701GB,行low 好順
而加ram就唔知 我行xp最多都係3.5

TOP

原帖由 TrumpApple 於 2008-12-18 21:31 發表
I see. Thanks. Anyone using 4G Ram?
Is it better? Thanks.


用4g轉左8g都是差不多

TOP

有冇知銀卡/普通玩家可唔可以開ranked match server room

TOP

http://hk.youtube.com/watch?v=-JuznwDUQTM

第一次整左段片, 用左好多時間

TOP

我張卡明明係 512MB,但係點解個 Video Resouces 個容量唔同既呢?玩到一半彈返出去.....

之前都係用緊呢張卡(8800GTS 512MB)都冇事,不過曾經換過 86GT 256MB,之後再換返張 8800GTS 就變成咁

TOP

原帖由 極串~hkalex 於 2008-12-19 14:48 發表
我張卡明明係 512MB,但係點解個 Video Resouces 個容量唔同既呢?玩到一半彈返出去.....

之前都係用緊呢張卡(8800GTS 512MB)都冇事,不過曾經換過 86GT 256MB,之後再換返張 8800GTS 就變成咁

x2
似乎G92版88 GTS係呢隻game真係唔太穩定

TOP

原帖由 metallica100 於 2008-12-19 17:55 發表

x2
似乎G92版88 GTS係呢隻game真係唔太穩定

今日係信和買左台灣版
之前係度睇話信和地庫有兩間Game鋪
美女看鋪個間貴D
另一間平D
果然係
前者問過要$300
後者只賣$200
但佢話賣咁平唔會開單
我唔理佢咩鬼鼠原因唔開單啦
$200買隻大作抵到爛啦
入面又地圖又手冊又地名中英文翻譯表
正版黎講真係比足料

但我想問
Nvidia裝唔裝最新個Driver好呀?
邊個Driver玩落GTA4較流暢同埋畫面較少Bug?


問過人話香港賣既兩個版本都係正常血腥版
好似話係澳洲版先係無咁血腥
我唔知係咪真啦

TOP