回復 355# 黑道明


    辛苦

TOP

TOP

其實而家打T幾冇乜所為, 因到ROS lvl 70可能連T1都打唔到. 我覺得而家最重要係大家要習慣冇LS時打怪的節奏, 因有LS同冇LS的打法差好遠, 希望大家揾到自己嘅節奏啦!!

TOP

PokGai#3566

TOP

其實而家打T幾冇乜所為, 因到ROS lvl 70可能連T1都打唔到. 我覺得而家最重要係大家要習慣冇LS時打怪的節奏, ...
wtcheg 發表於 2014-3-19 00:16

其實LS雖被廢,但仍有裝備有LS(例如艾席拉)呢套仍然有。如再加埋有3000白字武器,都應該吸到很多血

via HKEPC Reader for Android

TOP

WFLAW22000#3229

麻煩加一加我..3q

TOP

回復 365# hk1hde


    到lvl 70時有ls都冇用,所以我先叫大家習慣咗先 lol

TOP

回復  hk1hde


    到lvl 70時有ls都冇用,所以我先叫大家習慣咗先 lol
wtcheg 發表於 2014-3-19 11:42

明白的,你都講得好啱!長遠要改手法

via HKEPC Reader for Android

TOP

iPierre#3707

TOP

PST TIME 24號晚9:00PM 資料片上線啦~~~

者係香港25號正午12點
咁岩果日放假

TOP