wtcheg 當前離線
中級會員
TOP
ErikWong 當前離線
ErikWong#1424
powerzniv 當前離線
初級會員
hk1hde 當前離線
其實而家打T幾冇乜所為, 因到ROS lvl 70可能連T1都打唔到. 我覺得而家最重要係大家要習慣冇LS時打怪的節奏, ... wtcheg 發表於 2014-3-19 00:16
wflaw22000 當前離線
回復 hk1hde 到lvl 70時有ls都冇用,所以我先叫大家習慣咗先 lol wtcheg 發表於 2014-3-19 11:42
Pierre1409 當前離線
子樂 當前離線
打雜阿四
Super Moderator