俾個ID我試下?
idiotricky 發表於 2012-4-10 23:28

nobu_newbie

TOP

我聽日下午先上到黎
睇下情況如何

TOP

本帖最後由 idiotricky 於 2012-4-10 23:49 編輯

新增頻道系統

/chanlist [channelname] [owner/access] - List channels/users/owners
/addchan (channelname) [locked] - 新增一個頻道, +locked = 私頻
/delchan (channelname) - 刪除一個頻道
/joinchan (channelname) - 加入一個頻道
/partchan (channelname) - 離開一個頻道
/kuser (channelname) (playername) - 從頻道踢走一個玩家

/adduser (channelname) (playername) - 加玩家入私頻
/deluser (channelname) (playername) - 把玩家從私頻移除
/addowner (channelname) (playername) - give a user owner rights to your channel
/delowner (channelname) (playername) - remove a user's owner rights to your channel

TOP

nobu_newbie
日本啟人 發表於 2012-4-10 23:28


不如我加個nobu_newbie1入白名單你試下..

TOP

All before this post added.

TOP

hkbn bb1000
日本啟人 發表於 2012-4-10 23:27



    SAME

TOP

我一LOGIN就話版本唔岩既?

去邊到搵你地個版本...

同埋ADD埋我ID PLS

TOP

我一LOGIN就話版本唔岩既?

去邊到搵你地個版本...

同埋ADD埋我ID PLS
totoki 發表於 11-4-2012 01:44 AM


1.2.5 最新版

TOP

本帖最後由 dom 於 2012-4-11 02:13 編輯

頭先發現有人燒死左部份 newbie house 雞場d 雞
小麥場又被人清光

我暫時離開去渡假了  
咁鍾意搗亂檔 你拆Q 晒我都唔想理

Bye bye Newbie Town


附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

偷左D咩???
bonson 發表於 10-4-2012 10:20 PM


Don't worry , I have nothing lose

TOP