cmhd 當前離線
http://
進階會員
原帖由 芝士堅 於 2005-11-25 22:15 發表 好9賤\'/...浪起左架車走唔到比佢地busted-.-
TOP
chengchiwo 當前離線
CCW
最愛指數 當前離線
中級會員
天天天天天天 當前離線
會員Y
原帖由 最愛指數 於 2005-11-25 22:59 發表 有冇法拉利?????????/
alextamly 當前離線
原帖由 cmhd 於 2005-11-25 22:34 發表 X5! d 白警車推我埋d 咁釘度, speedbreaker 都冇用! 轉唔倒彎!
siemens 當前離線
Live For Speed
特級會員
原帖由 alextamly 於 2005-11-25 23:30 發表 佢迫我埋牆再前後各一架夾住~~冇得走...好在夠多免拖車遮~ 如果唔係儲埋d錢就
原帖由 siemens 於 2005-11-25 23:31 發表 我得3個, 唔敢用, 次次busted就load番個save再玩過 宜家玩到54%
原帖由 alextamly 於 2005-11-25 23:36 發表 有得加架~win左blacklist d人choice"?"時有時會有免拖車(但我就成日都中)~可以加上去架~ 不過我玩賽車時用架快車~平時搵警車時就用另一架~ 就算賽完車比差佬追都好易甩開佢地~因為重係一個火 ...
leunglung 當前離線