原帖由 芝士堅 於 2005-11-25 22:15 發表
好9賤\'/...浪起左架車走唔到比佢地busted-.-

X5! d 白警車推我埋d 咁釘度, speedbreaker 都冇用! 轉唔倒彎!

TOP

Now beating no.4

TOP

有冇法拉利?????????/

TOP

原帖由 最愛指數 於 2005-11-25 22:59 發表
有冇法拉利?????????/

are u played the game?

TOP

原帖由 cmhd 於 2005-11-25 22:34 發表

X5! d 白警車推我埋d 咁釘度, speedbreaker 都冇用! 轉唔倒彎!


佢迫我埋牆再前後各一架夾住~~冇得走...好在夠多免拖車遮~
如果唔係儲埋d錢就

TOP

原帖由 alextamly 於 2005-11-25 23:30 發表


佢迫我埋牆再前後各一架夾住~~冇得走...好在夠多免拖車遮~
如果唔係儲埋d錢就

我得3個, 唔敢用, 次次busted就load番個save再玩過
宜家玩到54%

TOP

原帖由 siemens 於 2005-11-25 23:31 發表

我得3個, 唔敢用, 次次busted就load番個save再玩過
宜家玩到54%


有得加架~win左blacklist d人choice"?"時有時會有免拖車(但我就成日都中)~可以加上去架~

不過我玩賽車時用架快車~平時搵警車時就用另一架~
就算賽完車比差佬追都好易甩開佢地~因為重係一個火~~佢地重係普通警車~追唔到我~

TOP

原帖由 alextamly 於 2005-11-25 23:36 發表


有得加架~win左blacklist d人choice"?"時有時會有免拖車(但我就成日都中)~可以加上去架~

不過我玩賽車時用架快車~平時搵警車時就用另一架~
就算賽完車比差佬追都好易甩開佢地~因為重係一個火 ...

我抽唔到
宜家用RX7多, 仲有大約1/5就tune爆

[ 本帖最後由 siemens 於 2005-11-25 23:47 編輯 ]

TOP

原帖由 alextamly 於 2005-11-25 23:30 發表


佢迫我埋牆再前後各一架夾住~~冇得走...好在夠多免拖車遮~
如果唔係儲埋d錢就

冇<免拖車>都唔駛驚
o禁兩個制就攪掂!

TOP

快過大佬成十幾秒

TOP