freezewind 當前離線
中級會員
TOP
sta 當前離線
進階會員
manotto 當前離線
chow1001 當前離線
世界懶人協會會長
Moderator
點樣係自己個城度賣野? manotto 發表於 2011-9-19 18:49
Coconut_hk 當前離線
初級會員
回復 sta 得一個系列quest一定要co-op先俾玩吧,其他quest都可以一個人過的. 如果過唔到,咁就係技術未到家 ... Coconut_hk 發表於 2011-9-19 20:09
回復 chow1001 開箱果d寶物, 自己又用唔著既野... manotto 發表於 2011-9-19 22:51
simon 當前離線
坨地
我LV40,我朋友LV5 ,點樣COOP 佢先會快D升LV ? 1. 我開D 高EXP既MAP,如55000EXP的,過版的話,佢會唔會 ... simon 發表於 2011-9-20 11:20