有中文.....

TOP

有中文.....
Pppk 發表於 2020-12-29 18:49

鬼佬game 唔用中文, 日文game 就會用

TOP

日文game唔用中文,打日文game大唔洗中文

TOP

其實有無提過係withcer 3原班人馬做還是有第二team

TOP

本帖最後由 kcthomlau 於 2021-1-4 23:59 編輯

有無ching同我一樣到依家仲係不斷crash?

BTW剛剛拳館打左一隻似中BOSS既
打左好多槍好多Grenade先至死
https://youtu.be/b3mh8TyZ2mg?t=265

TOP

有無ching同我一樣到依家仲係不斷crash?

BTW剛剛拳館打左一隻似中BOSS既
打左好多槍好多Grenade先至死
...
kcthomlau 發表於 2021-1-4 23:19


無 crash 了, 不過經常有 quest 中間玩死左個 objective 唔識跳下一 step.

唔係拳館, 係個 mall, 我同佢玩捉伊人咁, 一路跑, 一路用 smart gun 射... 有空檔又 hang 下, 至打死佢.

TOP

回覆  lovecancook

今次對佢地最失望唔係bug, 唔係肉酸嘅未來車款而係所謂嘅npc設定...比人感覺實在好求 ...
pc5 發表於 2020-12-27 16:59



    npc啲反應會即刻令你出晒game,加埋果啲physic,點投入

TOP

無 crash 了, 不過經常有 quest 中間玩死左個 objective 唔識跳下一 step.

唔係拳館, 係個 mall, 我同佢 ...
IanW 發表於 2021-1-5 01:42


細bugs 都幾多同埋都幾粗心, 去maelstrom 救nancy, maelstrom 好似當nancy 透明咁, 我去到nancy 架車nancy 仲係樓上

政客同警察 mission 都試過objective 唔識跳下一 step.

etc etc..

玩呢隻game 要接受佢細節位做得差

TOP

最好笑係小朋友個樣用大人樣縮水,Witcher 3 反而無呢個問題,小朋友整得幾好,究竟兩隻GAME係唔係真係同一班人做?


附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

覺得佢地今次大安旨意諗著靠witcher 3口碑賣game放軟晒手腳

TOP