本帖最後由 zoie8899hk 於 2015-4-19 11:54 編輯
各位 出現 23# 既師兄請問係用緊邊張display
本人用 amd 290
飛起潛水員 發表於 2015-4-18 15:04 
GTX980 SLI ><
老翻同正版都係......load 到一開頭3粒星動畫,之後警車聲停左...動畫停,聲也停....之後動也不動就Appcrash.........GTA5.exe
我估唔關disaplay Driver事,其他game好正常,only GTA5 係禁...
好明顯有bug = = al......
https://support.rockstargames.co ... n-starting-the-game
星期日al....買左老正.........重未有得玩
其怪係......我身邊D fd都話開到
唔知点解係我開唔到,唔通主板chip set 問題?? |