有無人fix 方法?

TOP

window更新左, 玩左幾日無問題
剛才gta 更新 5x-6x mb
之後lag 爆.............

TOP

window更新左, 玩左幾日無問題
剛才gta 更新 5x-6x mb
之後lag 爆.............
AntaresFusion 發表於 2015-4-17 23:42



附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

DEL左都冇用, 一樣都係CRASH

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

各位 出現  23# 既師兄請問係用緊邊張display
本人用 amd 290

TOP

單人有事
OL無事
Pierre1409 發表於 2015-4-17 23:29



    同你岩岩相反

TOP

各位 出現  23# 既師兄請問係用緊邊張display
本人用 amd 290
飛起潛水員 發表於 2015-4-18 15:04



nvidia 660

TOP

nvidia 660
黑仔 發表於 2015-4-19 00:05



    n卡都出事  以為amd driver問題...

TOP

本帖最後由 zoie8899hk 於 2015-4-19 11:54 編輯
各位 出現  23# 既師兄請問係用緊邊張display
本人用 amd 290
飛起潛水員 發表於 2015-4-18 15:04


GTX980 SLI ><
老翻同正版都係......load 到一開頭3粒星動畫,之後警車聲停左...動畫停,聲也停....之後動也不動就Appcrash.........GTA5.exe
我估唔關disaplay Driver事,其他game好正常,only GTA5 係禁...
好明顯有bug = = al......
https://support.rockstargames.co ... n-starting-the-game
星期日al....買左老正.........重未有得玩
其怪係......我身邊D fd都話開到
唔知点解係我開唔到,唔通主板chip set 問題??

TOP