Hkepc 既MineCraft Server都出既一段幾長既時間啦~
由年幾前廿幾人到E加得3,4個人~
我係3,4個人其中一個,有 ...
灝 發表於 12-4-2013 09:10 AM


其實 ricky 重開左 不過只玩 survival
見過之前chrome 係server 開過 PvP 場  

TOP

回復 19# 子樂


    希望有個心來搞好個張梳化,一齊能結識一班志同道合的朋友

TOP

回復 21# dom


    支持香港有更加好的伺服器! 希望他們會繼續開返.

TOP

花左213分鐘成為正式會員

TOP

真係死左?

TOP

其實 ricky 重開左 不過只玩 survival  
見過之前chrome 係server 開過 PvP 場   ...
dom 發表於 2013-4-14 11:42



我個場無王管架 XD

TOP

真係死左?
子樂 發表於 2013-4-15 10:30


我玩到今朝5點都冇事

TOP

我玩到今朝5點都冇事
Victor9394 發表於 2013-4-15 12:56



    今朝好似八九點死到E家~

TOP

今朝好似八九點死到E家~
子樂 發表於 2013-4-15 13:13



    唔緊要,返工不應遊玩 

TOP

回復 28# 子樂


  抱歉 ! 由於我仲係1位學生,所以暫時個計劃是每天開放14小時左右. 閒日約下午6時開啟梳化至翌日8時.
星期六日就24小時,希望各位體諒~ 我們會於稍後日子加長開放時間。

TOP