應該咁問,人地知唔知乜野叫藍店先??

藍店本身係訂個陣係唔比炒(講明要跟行貨價)
但如果到左貨的話,係可 ...
sunhikari 發表於 2018-1-24 11:51



26號前除左訂仲有其他方法? 定係有未來人26號食完炒價坐時光機返左去26號前?

TOP

MH實體版唔值錢,想儲實體,等日版跌價

TOP

26號前除左訂仲有其他方法? 定係有未來人26號食完炒價坐時光機返左去26號前? ...
us54gzl 發表於 2018-1-24 12:10

正常係無的,但據說有鋪頭偷跑,但是否正確情報就無知啦

TOP

回覆  us54gzl

咁賤又真係要鬧既...如果藍店都要炒價點解仲要去藍店

好彩我買嗰間冇咁做,訂$100,26就補$ ...
鋼練 發表於 2018-1-24 11:58



藍店我幫趁開**未試過食炒價, 有時第一日就已經平過正價少少
但行入D嗰2間藍店就依家問價都費事

TOP

正常係無的,但據說有鋪頭偷跑,但是否正確情報就無知啦
sunhikari 發表於 2018-1-24 12:13

家陣行版game最多得1日
如果sony自己代理,正日先比派

TOP

正常係無的,但據說有鋪頭偷跑,但是否正確情報就無知啦
sunhikari 發表於 2018-1-24 12:13



藍店又應該唔會冒險玩偷跑

TOP

老實講同台灣嗰邊訂左都坐地起價比起黎
香港比個炒價願者上釣算係有品

TOP

藍店我幫趁開**未試過食炒價, 有時第一日就已經平過正價少少
但行入D嗰2間藍店就依家問價都費事 ...
us54gzl 發表於 2018-1-24 12:15


** 一般都跟官方價 & 賣街客,不過有時都會跟炒少少 & 唔一定賣畀街客 ( 睇心情?)

TOP

家陣行版game最多得1日
如果sony自己代理,正日先比派
XABI 發表於 2018-1-24 12:17



今次MH香港區係CAPCOM ASIA搞
SONY都係幫佢SELL

TOP

現貨炒,未轉去買 D/L 版囉。

要收藏,應該都收日本版下話?

TOP