us54gzl 當前離線
進階會員
應該咁問,人地知唔知乜野叫藍店先?? 藍店本身係訂個陣係唔比炒(講明要跟行貨價) 但如果到左貨的話,係可 ... sunhikari 發表於 2018-1-24 11:51
TOP
XABI 當前離線
sunhikari 當前離線
26號前除左訂仲有其他方法? 定係有未來人26號食完炒價坐時光機返左去26號前? ... us54gzl 發表於 2018-1-24 12:10
回覆 us54gzl 咁賤又真係要鬧既...如果藍店都要炒價點解仲要去藍店 好彩我買嗰間冇咁做,訂$100,26就補$ ... 鋼練 發表於 2018-1-24 11:58
正常係無的,但據說有鋪頭偷跑,但是否正確情報就無知啦 sunhikari 發表於 2018-1-24 12:13
epc08 當前離線
藍店我幫趁開**未試過食炒價, 有時第一日就已經平過正價少少 但行入D嗰2間藍店就依家問價都費事 ... us54gzl 發表於 2018-1-24 12:15
家陣行版game最多得1日 如果sony自己代理,正日先比派 XABI 發表於 2018-1-24 12:17