我最影響觀感既bug 係坐親npc既車,
喺市區係一定會車死到路人入車底而又全世界當無事發生, 但個路人會慘叫幾聲
有時有d浮空物件就算了.

TOP

我中咗呢個BUG....
唔怪得之JACK會死
成支槍插入頭
燕子盜 發表於 2020-12-20 18:55


我估 1.04 的, 都有哩個問題, 1.05 就唔知了.

TOP

玩到Act 2, 十幾個鐘
其實唔係真係咁多bug, 大bug未見過, 小bug係有啲
亦無試過crash to desktop
當年Witch ...
chriskbchan 發表於 2020-12-20 18:30


我試過 crash to desktop, 第一次見完 ripperdoc, 行返出條街, 向左走向班差人封案發現場, 就會 crash, 試左三次都係咁..... 但過後再去又無事.

TOP

而家 level 11 定 12, 基本上同人駁火都係凶多吉少.
d quest 有位走, 可以 hack 下洗開人, 就可以一個個咁捉黎殺. 其他係街度見倒有幾條友, 差佬發的 "order" 基本上係解決唔黎.... 人地會倒 hack 你就死快 d....

車其實駛唔駛買? 我一路都係渣 jackie 架電單車同 fast travel 咋.

TOP

我中咗呢個BUG....
唔怪得之JACK會死
成支槍插入頭
燕子盜 發表於 2020-12-20 18:55


我都中

TOP

我最影響觀感既bug 係坐親npc既車,
喺市區係一定會車死到路人入車底而又全世界當無事發生, 但個路人會慘叫 ...
akitohk 發表於 2020-12-20 20:45



呢樣暫時我未遇到(可能時機未到),
我覺得最煩係潛行有時整暈左人,明明附近無人,都會屍體被發現
同埋有2個街邊小任務卡住左,一個係開完盒無反應,另一個係要開盒但顯示在地底,load返個save都無用

TOP

我估 1.04 的, 都有哩個問題, 1.05 就唔知了.
IanW 發表於 2020-12-21 09:38



1.05我估都只係focus到去清哂D雜bug,大複雜可能做唔切
始終太短時間去修正
員工已經做到死,士氣差,賣出成績又咁差,股價又差
仲話2月會有大型更新
可能到時候員工已經頂唔順罷工或離職

TOP

呢樣暫時我未遇到(可能時機未到),
我覺得最煩係潛行有時整暈左人,明明附近無人,都會屍體被發現
同埋 ...
lovecancook 發表於 2020-12-21 10:05


整暈左人就咁擺低當眼地方
附近短距離無人但唔知點解都會trigger 到Ai 派人過去望
試過專登S/L 去睇,唔係次次係咁但都有唔細機會遠處既人過一段時間會過左去望

因為我都試過幾次見附近已無人貪方便就咁擺低
半分鐘後話發現屍體

TOP

回覆 238# 燕子盜


    呢個正

TOP

講真
call 㗎電單車嚟果下
真係好想有rider mod

TOP