尋日比人偷晒我d 鐵材鐵甲
不過 ricky 已經開 /res 租地功能了

尋日朝都重好地地 大部份人相安無事 ...
dom 發表於 2012-4-10 15:48

我個兩組木同一組玻璃係我辛苦咁儲返黎
一晚就無左
(仲有 6 舊鐵 ar!!!!)

TOP

本帖最後由 chromechan 於 2012-4-10 15:51 編輯

回復 1# idiotricky
chromechan



add pls

TOP

大合照左先
dom 發表於 2012-4-10 15:31



約埋三五知己一齊搬走
大合照我要雞飛狗走背景

TOP

我個兩組木同一組玻璃係我辛苦咁儲返黎
一晚就無左
(仲有 6 舊鐵 ar!!!!)
日本啟人 發表於 10-4-2012 03:50 PM


尋晚我先同其他人講緊話 最擔心其他無成日上線既
但係話左唔好入人地屋 廢事招人懷疑

我記得有講話 你地動物 走甩左 , 我同 hkbaby 幾個引翻入去
不過今日再login , 又有人放走晒 , 農田都拆晒

新手屋 打爛玻璃 清晒  chest 明係有心 搗亂檔了 ( 尋晚 明明見到兩個都滿 chest  , 有麵包有 seed 有 石)

TOP

約埋三五知己一齊搬走
大合照我要雞飛狗走背景
idiotricky 發表於 2012-4-10 15:53

要搬就去溫帶
冰原無咩動物

TOP

我個兩組木同一組玻璃係我辛苦咁儲返黎
一晚就無左
(仲有 6 舊鐵 ar!!!!)
日本啟人 發表於 10-4-2012 03:50 PM


你 6 舊鐵 .......我係成 90 舊
重有套鐵甲 套裝

好在 無diamond 無 gold

TOP

回復  idiotricky
chromechan



add pls
chromechan 發表於 2012-4-10 15:50


add

TOP

你 6 舊鐵 .......我係成 90 舊
重有套鐵甲 套裝

好在 無diamond 無 gold  ...
dom 發表於 2012-4-10 15:56

講開金,好似都無埋
(有 4 個左錶,擺左係身,仲有兩舊都偷)
(好彩我 d 鑽石無被偷)

TOP

本帖最後由 bonson 於 2012-4-10 16:06 編輯

禁多位......要走記住叫埋我...尋晚講完byebye到而家都冇login過, 要今晚9點先得閒...等埋我~~

P.S. 多謝ricky 尋晚比D應急用品我, 一個人龜宿係newbie 屋入面...

TOP

我啱啱先起左半間屋- -

TOP