岩既,如果真係想玩做下part time都買到。
icoicqico 發表於 2013-7-11 00:24


使咩做part time吖
而家啲細路一個禮拜零用都唔知買到幾多隻喇    

就算係廿年前
用豬仔錢罌一蚊一蚊儲咪一樣可以買game買玩具

TOP

回復 231# 闇之羽


    咁你就錯啦有啲細路,例如icoicqico同chromechan

好似icoicqico咁同fd出街食都係30蚊,而我呢就求求其其12蚊一盒飯
我豬仔錢罌就無啦,但係有一樽硬幣,一樽都有500蚊嘅....而家都係得3樽。。
試問我會唔會用半樽買minecraft呢?我依家未必會

TOP

回復  闇之羽


    咁你就錯啦有啲細路,例如icoicqico同chromechan

好似icoicqico咁同fd出街食都 ...
chromechan 發表於 2013-7-11 00:48


所以每樣野都會有取捨
真係覺得值嘅 幾辛苦都會儲錢買

所以個問題係
明明能力就有 你捨唔捨得咁話啫

TOP

使咩做part time吖
而家啲細路一個禮拜零用都唔知買到幾多隻喇     

就算係廿年前
用豬仔錢罌一 ...
闇之羽 發表於 2013-7-11 00:30



    原來係咁,在下由細到大未有過零用

TOP

咁多人玩我又玩,而加重係黎民
正版AC,有意加入EPC村
ingame name: gizzybear121

TOP

咁多人玩我又玩,而加重係黎民
正版AC,有意加入EPC村
ingame name: gizzybear121 ...
lapmanyau 發表於 11-7-2013 08:52 AM


你要入到主世界先幫到呢

TOP

本帖最後由 lapmanyau 於 2013-7-11 13:36 編輯
你要入到主世界先幫到呢
dom 發表於 2013-7-11 11:42


咁有冇得幫幫手?搵咗勁耐都冇鑽石

TOP

本帖最後由 kelvin0623 於 2013-7-11 14:01 編輯

回復 235# lapmanyau


    你入到主世界找chromechan或KxExLxVxIxN就可以入EPC村

TOP

回復 238# kelvin0623
唔該晒而家爭1set黑曜石

TOP

係家出面擺左Public chest 派麵包
次次都比人清箱.........

TOP