kanekithk 當前離線
中級會員
TOP
maxyeung 當前離線
Pppk 當前離線
進階會員
燕子盜 當前離線
monarchy_empero 當前離線
太耐無玩過MP 乜原來現在已經可以多平台對戰? 大部分玩家都係PS4 其次係PC 極少XBOX ... 燕子盜 發表於 2019-10-30 10:40 AM
sandman.t 當前離線
可能少人玩合作模式,就算誇平台有時等成個字都未湊齊4個開波 sandman.t 發表於 2019-10-31 18:23
係.... 好似好少人玩咁 燕子盜 發表於 2019-10-31 06:53 PM
你地選左咩區先?? monarchy_empero 發表於 2019-11-1 23:08