玩左一日故事mode就refund左,好多bug

TOP

HI , 我個BATTLE.NET: maxyeung

TOP

本帖最後由 Pppk 於 2019-10-30 01:52 編輯

我有一個N卡COD遊戲code想放,有人有意嘅話可以pm我(明花有主了)

TOP

太耐無玩過MP
乜原來現在已經可以多平台對戰?
大部分玩家都係PS4
其次係PC
極少XBOX

TOP

太耐無玩過MP
乜原來現在已經可以多平台對戰?
大部分玩家都係PS4
其次係PC
極少XBOX ...
燕子盜 發表於 2019-10-30 10:40 AM



正確來講係今集先有得可以多平台一齊打~

TOP

可能少人玩合作模式,就算誇平台有時等成個字都未湊齊4個開波

TOP

可能少人玩合作模式,就算誇平台有時等成個字都未湊齊4個開波
sandman.t 發表於 2019-10-31 18:23


係....
好似好少人玩咁

TOP

係....
好似好少人玩咁
燕子盜 發表於 2019-10-31 06:53 PM



你地選左咩區先??

TOP

回覆 18# monarchy_empero

美服

TOP

你地選左咩區先??
monarchy_empero 發表於 2019-11-1 23:08

亞洲

TOP