HBV_hongkong 當前離線
HBV-502-H8 ライデン RAIDEN
特級會員
我出左old team了 , 等HBV ONLINE就可JOIN bicycle_bicycle 發表於 2014-4-16 12:54
TOP
GeneralShepherd 當前離線
進階會員
over 1000 ping suddenly. Amuro0079 發表於 2014-4-16 22:50
EvoFuNgEX 當前離線
初級會員
same here, 射射下突然好似BF4咁rubber banding,倒後幾百米 GeneralShepherd 發表於 2014-4-16 23:27
bicycle_bicycle 當前離線
中級會員
我見隊都幾多初玩wor 有無新手想組隊, 2級機速升團 勝率高,升得快,明晚8時 由本人二 ... bicycle_bicycle 發表於 2014-4-16 23:47
raytang100 當前離線
我見隊都幾多初玩wor 有無新手想組隊, 2級機速升團 勝率高,升得快,明晚8時 由本人二 ... bicycle_bicycle 發表於 2014-4-16 11:47 PM
我驚你到時一個人打晒, 搶晒D人頭, 頭到黎阻住人地升LV炸 raytang100 發表於 2014-4-17 00:43
唔會呀,一二級勝出率好緊要 , 係甘贏升得好快 剛解左噴火mk22了 , 噴火mk22 24 絕對係最勁既活塞機 (某 ... bicycle_bicycle 發表於 2014-4-17 01:35 PM
部F8F-1B個爬升率升到上去40m/s,速度去到760幾 佢宜家仲勁過K4,我都唔知德軍除左對頭仲有咩優勢 而對於 ... raytang100 發表於 2014-4-17 13:56
不如開個RC啦 EvoFuNgEX 發表於 2014-4-16 23:49