我出左old team了 , 等HBV ONLINE就可JOIN
bicycle_bicycle 發表於 2014-4-16 12:54


已經加入咗bicycle_bicycle兄你入HKEPC Air Force戰隊了

TOP

over 1000 ping suddenly.
Amuro0079 發表於 2014-4-16 22:50

same here, 射射下突然好似BF4咁rubber banding,倒後幾百米

TOP

same here, 射射下突然好似BF4咁rubber banding,倒後幾百米
GeneralShepherd 發表於 2014-4-16 23:27



    WT個SERVER次次大更新OR送金活動都LAGLGA下

TOP

我見隊都幾多初玩wor
有無新手想組隊, 2級機速升團
勝率高,升得快,明晚8時
由本人二級機mk 2 b帶領 , 長期一抽五

TOP

我見隊都幾多初玩wor
有無新手想組隊, 2級機速升團
勝率高,升得快,明晚8時
由本人二 ...
bicycle_bicycle 發表於 2014-4-16 23:47



    不如開個RC啦

TOP

我見隊都幾多初玩wor
有無新手想組隊, 2級機速升團
勝率高,升得快,明晚8時
由本人二 ...
bicycle_bicycle 發表於 2014-4-16 11:47 PM



我驚你到時一個人打晒,
搶晒D人頭,
頭到黎阻住人地升LV炸

TOP

我驚你到時一個人打晒,
搶晒D人頭,
頭到黎阻住人地升LV炸
raytang100 發表於 2014-4-17 00:43



唔會呀,一二級勝出率好緊要 , 係甘贏升得好快

剛解左噴火mk22了 , 噴火mk22 24 絕對係最勁既活塞機 (某程度拒仲先進過大部份噴射機 )

但我期望拒提升五級機 , 依家比兩架甘勁既4級機我

都唔知笑好定喊好

TOP

本帖最後由 raytang100 於 2014-4-17 13:57 編輯
唔會呀,一二級勝出率好緊要 , 係甘贏升得好快

剛解左噴火mk22了 , 噴火mk22 24 絕對係最勁既活塞機 (某 ...
bicycle_bicycle 發表於 2014-4-17 01:35 PM



部F8F-1B個爬升率升到上去40m/s,速度去到760幾
佢宜家仲勁過K4,我都唔知德軍除左對頭仲有咩優勢
而對於我黎講更加咩都冇

TOP

部F8F-1B個爬升率升到上去40m/s,速度去到760幾
佢宜家仲勁過K4,我都唔知德軍除左對頭仲有咩優勢
而對於 ...
raytang100 發表於 2014-4-17 13:56


我部"暴風" 都變左bb仔啦 ,

對比噴火22全輸 , 最慘我升左ACE , 不能放棄轉噴火22

TOP

不如開個RC啦
EvoFuNgEX 發表於 2014-4-16 23:49


什麼叫RC? 小弟鄉下佬

TOP