已收到 仲加埋入Origin

TOP

我想問一下, 隻 battlefield 3 有無得轉返做英文版架??

TOP

點解己比 $5, 但只收到BF3 冇 THE SIM 3?

--------------------
眼殘...見到了

另, 個360 手 ...
initial23 發表於 2013-8-21 20:57



我琴晚試過得喎.... 我係 Win7+wireless 360 手掣.

TOP

我想問一下, 隻 battlefield 3 有無得轉返做英文版架??
IanW 發表於 2013-8-23 09:49


你要SET ORIGIN CLIENT 做英文再re-install BF3

TOP

你要SET ORIGIN CLIENT 做英文再re-install BF3
wideview 發表於 2013-8-23 10:26


噢雪..... 成 20G..... 雖然都 load 得幾快.

咁請問.... 點樣 re-install? 係 origin 好似只得 play 選. 謝.

TOP

Populous係第幾集?

TOP

回復 189# super369

睇圖似係最舊果隻

TOP

舊到無exit function

TOP

如果係3就好

TOP

隻populous =.=
真係唔知佢想點

如果dead space 3同populous 個出場次序換一換會好得多 ...

TOP