暴走使徒 當前離線
中級會員
TOP
IanW 當前離線
進階會員
點解己比 $5, 但只收到BF3 冇 THE SIM 3? -------------------- 眼殘...見到了 另, 個360 手 ... initial23 發表於 2013-8-21 20:57
wideview 當前離線
初級會員
我想問一下, 隻 battlefield 3 有無得轉返做英文版架?? IanW 發表於 2013-8-23 09:49
你要SET ORIGIN CLIENT 做英文再re-install BF3 wideview 發表於 2013-8-23 10:26
super369 當前離線
松鼠仔 當前離線
集體回憶 當前離線
silvester 當前離線