double post......deleted

[ 本帖最後由 Netman 於 2009-3-15 03:03 編輯 ]

TOP

=.=屯門元朗天水圍 有無人見過隻 黃金合輯?
頭先去SSP唔記得搵下....

TOP

原帖由 Netman 於 2009-3-15 02:49 發表

不宜咁講, $98 係THQ 在經濟危機危機下,
一批做緊特價o既貨, 可能賣完就無......
大部份地方都唔會賣 98 蚊咁平的,
根本 98 蚊同送俾你玩差唔多........
...


我昨日去左黃金搵,cd rom 98冇定唔知得番$230個隻,總之就冇$98
另外個兩間 game鋪都一樣冇$98
失望............

我想問steam除左會係christmas減價外,仲會唔會係easter減?
如果會我等easter上steam買算....

[ 本帖最後由 nonnonenon 於 2009-3-15 09:49 編輯 ]

TOP

上星期呢到有兩個網友話入多一套俾呢到網友應急,你們買不到的朋友,請扒一扒呢一兩個星期內的舊文找找。

TOP

原帖由 manz 於 2009-3-12 21:58 發表
多謝你幅圖
原來真係offline左 so 上唔到

我移除左個no-cd 一切正常番
thx


舊的死了,請留多次名,我昨天還未抄埋你個名,個 thread 就死了。

TOP

原帖由 Deathnote 於 2009-3-15 10:48 發表


舊的死了,請留多次名,我昨天還未抄埋你個名,個 thread 就死了。

MANZ (ericyms0130)
我已係新thread 留名
online 見

TOP

hi 各位 epc兄弟 , 我係 victor_nsx , 我見到係灣仔電腦城 1/F , 2/F 同一個老細個間 game 店有 $98 英文版黃金合版買 , 想買嘅兄弟可以去果到睇吓   
我個 game id = kobe9394 , 得閒一齊玩啦

TOP

To : manz,  victor_nsx
已加入頭 post 個表, 歡迎入伍  
新兵請熟讀新手區, 待命出擊 !!
http://www.hkepc.com/forum/viewt ... &extra=page%3D1

[ 本帖最後由 Netman 於 2009-3-16 18:34 編輯 ]

TOP

原帖由 rfdingo 於 2009-3-15 03:55 發表
=.=屯門元朗天水圍 有無人見過隻 黃金合輯?
頭先去SSP唔記得搵下....

屯門搵過,英文版398,中文498.........

TOP

原帖由 victor_nsx 於 2009-3-16 17:55 發表
hi 各位 epc兄弟 , 我係 victor_nsx , 我見到係灣仔電腦城 1/F , 2/F 同一個老細個間 game 店有 $98 英文版黃金合版買 , 想買嘅兄弟可以去果到睇吓   
我個 game id = kobe9394 , 得閒一齊玩啦


yee... 你個 game id 好熟喎...............

TOP