本帖最後由 餓狼 於 2020-12-11 20:10 編輯

官方forum都有唔少人有language reset問題

reddit都有人提

應該要等update fix了

TOP

回覆 150# newshun

係gog galaxy -> cyberpunk -> 設定個到轉返簡體, 要download大概4g幾嘢, 再入game最後set返一次正體就ok

TOP

感覺用手掣玩穩定D
但玩左3個鐘已經覺得悶

TOP

感覺用手掣玩穩定D
但玩左3個鐘已經覺得悶
kcthomlau 發表於 2020-12-11 22:34


第一身代入感普通
對話選擇冇乜影響

TOP

第一身代入感普通
對話選擇冇乜影響
newshun 發表於 2020-12-11 23:29


我已經玩到放棄對話,直接開打算
好似我企業開局
打咩漩渦幫,開頭第一個boss,我試左三種方式,最輕鬆係直接秒
之後就到講數要再比錢失敗再打
我最後直接唔講野,唔坐低係沙發,又係直接開打

當然你可以一入去工廠就開槍掃,但係感覺會花更多時間...

TOP

玩兩野就遇到不能繼續的 bug......
同個 ripperdoc 講完, 裝完眼就唔識跳去下一個 step....

TOP

更係要做爛仔

TOP

我已經玩到放棄對話,直接開打算
好似我企業開局
打咩漩渦幫,開頭第一個boss,我試左三種方式,最輕鬆係 ...
a39g99 發表於 2020-12-12 00:16


記得好似係行去鐵閘門口會有提示

TOP

覺得第一身會暈嘅ching可以試試將個視野由預設嘅80調到100。我開頭都有少少暈,調咗就好好多。

TOP

揸車揸咗一陣,發覺都幾香港Feel

TOP