uncertain 當前離線
Banned
TOP
komachung 當前離線
中級會員
yishiro 當前離線
火都黎啦!!
進階會員
妖!我今日真係玩到火都黎 我用TRYN 打打下我同隻ZIL一齊殺左SHACO 之後佢同佢個FD VEIGAR係度話我KS 果時Z ... komachung 發表於 2010-5-3 21:37
回復 komachung 我非常唔明講KS班人乜心態,殺左就ok,理得邊個last hit,唯一唔明有好多次幫左拖無ass ... uncertain 發表於 2010-5-3 21:42
回復 yishiro 玩game ,唔好過份認真,不過你都win唔到我noob 中不二,noob界霸主 ... uncertain 發表於 2010-5-3 21:31
chow1001 當前離線
世界懶人協會會長
Moderator
回復 chow1001 錯,是童顏老妖勁過小je je uncertain 發表於 2010-5-3 20:55