提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

本帖最後由 chow1001 於 2010-5-4 01:31 編輯

妖!我今日真係玩到火都黎

我用TRYN
打打下我同隻ZIL一齊殺左SHACO
之後佢同佢個FD VEIGAR係度話我KS
果時ZIL殺1,VEIGAR 殺9,我殺8
唔通我8個都KS 咩!!!!!!!
之後佢地一齊AFK,仲要係區頻度話比人知我地係邊個位!!!

之後仲要行出去比人殺
ON_!!!!激鬼死我!!!!!!!真係咩人都有

TOP

比你地睇下呢條XYZ VEIGAR 係度做咩
殺左果9個人之後唔玩,係個場行黎行去
你睇佢買D 野!!!!!XYZ!!!!!
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

妖!我今日真係玩到火都黎

我用TRYN
打打下我同隻ZIL一齊殺左SHACO
之後佢同佢個FD VEIGAR係度話我KS
果時Z ...
komachung 發表於 2010-5-3 21:37


呢樣我都試過wor...
其實都係一team, 邊個kill 有咩分別...但係人地都係咁玩雲遊.... quit game... 等夠25mins 後一齊surrounder...... 真係"O" 左...

TOP

回復  komachung


我非常唔明講KS班人乜心態,殺左就ok,理得邊個last hit,唯一唔明有好多次幫左拖無ass ...
uncertain 發表於 2010-5-3 21:42



真係咩人都有.. 一齊去圍人.. 邊個kill有咩謂...  actually, "" we are in the same boat..""
同坐一條船... 不過唔知班外國人明唔明我講咩lo... ....

TOP

回復 1515# uncertain
佢咪就係之後玩野所以買埋哂D咁既野LAW!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
激死我喇丫CAKE!!!!!!!!!!!

我心諗,比人KS有咩所謂
最後贏到咪得LAW!!!!!!!!

佢地唔玩果時
我地個隊殺30,對面殺15 JA!!!!!!!!
到玩完我地輸左時,我地都係殺多佢地10個有多丫!!!!!!!
激死

TOP

回復  yishiro


    玩game ,唔好過份認真,不過你都win唔到我noob 中不二,noob界霸主 ...
uncertain 發表於 2010-5-3 21:31


noob 界係鬥差wor..  師兄點會比小弟"強" 呢!?

TOP

回復  chow1001


    錯,是童顏老妖勁過小je je
uncertain 發表於 2010-5-3 20:55



    what is that?

TOP