有d門開唔到
話未夠LV hack
係咪只可以升夠LV再嚟做

TOP

有冇人用PC玩
有時會無啦啦自己係咁開槍?

TOP

1070ti連1080p最高都無60喇

TOP

本帖最後由 Pppk 於 2020-12-11 16:18 編輯

第一身覺得唔適應可以將角度推上100,將畫面改為21:9,可以睇更多畫面同適合視界(剛剛試咗21:9係無效,只係單純畫面改變,不會有上下變黑,要用真21:9mon

TOP

有d門開唔到
話未夠LV hack
係咪只可以升夠LV再嚟做
餓狼 發表於 2020-12-11 15:43


比敵人Hack?

TOP

有d門開唔到
話未夠LV hack
係咪只可以升夠LV再嚟做
餓狼 發表於 2020-12-11 15:43

大部份地方都可以重去

有啲劇情場景冇得返去,  要靠你當時嘅能力

TOP

回覆 141# 餓狼

有d可以搵第二條路入, 例如搵anna果個支線任務

TOP

再試下先
應該係第一個委託任
去做低個好女警察
去到度門lock咗開唔到



steam版
每次入去都變Eng
要手動改返中文

TOP


steam版
每次入去都變Eng
要手 ...
餓狼 發表於 2020-12-11 17:39


未試過變番英文

TOP

再試下先
應該係第一個委託任
去做低個好女警察
去到度門lock咗開唔到



steam版
每次入去都變Eng
要手 ...
餓狼 發表於 2020-12-11 17:39



    GOG版都一樣

TOP