cookie15589 當前離線
初級會員
TOP
chow1001 當前離線
世界懶人協會會長
Moderator
長矛兵海 等我試下用離打12 of 12國先 cookie15589 發表於 2011-8-27 15:57
@@ 有進步 攻左 3個城 差2個 但係真係吾夠金=.= 人地d騎兵 同 盾兵海仲多個我 我諗我攻得仲未夠快 要再快d ... cookie15589 發表於 2011-8-27 16:51
rion 當前離線
進階會員
一開始要你打KEY, 點先有KEY?? LIVE ID = MSN ID ? rion 發表於 2011-8-27 22:15
beggar1210 當前離線
LIVE ID = MSN ID it doesn't request any key at all... chow1001 發表於 27/8/2011 23:07
按PLAY 之後叫我入KEY, 之後, 我CLICK 左I NEED KEY, 佢又叫我LOGIN 我個MSN ID 唔知做咩唔比LOGIN .. ... rion 發表於 2011-8-27 23:19