長矛兵海 等我試下用離打12 of 12國先

TOP

本帖最後由 chow1001 於 2011-8-27 16:13 編輯
長矛兵海 等我試下用離打12 of 12國先
cookie15589 發表於 2011-8-27 15:57



food 無限 , gold 有限

長矛兵 15 gold
盾兵 25 gold
重裝步兵 40 gold :funk:

ps:無堅不破,唯快不破

TOP

本帖最後由 cookie15589 於 2011-8-27 17:18 編輯

@@ 有進步 攻左 3個城 差2個 但係真係吾夠金=.=
人地d騎兵 同 盾兵海仲多個我
我諗我攻得仲未夠快 要再快d 快到敵人上吾到黃金時代
等佢冇哂d希臘重騎 同 精銳弩炮 就可以滅埋佢

TOP

敵人5分鐘到青銅時代 6分半到白銀 15分鐘到黃金
不過佢d精銳弩炮係7~8分鐘到已經攻到離 = =

TOP

@@ 有進步 攻左 3個城 差2個 但係真係吾夠金=.=
人地d騎兵 同 盾兵海仲多個我
我諗我攻得仲未夠快 要再快d  ...
cookie15589 發表於 2011-8-27 16:51



長矛兵 kill NPC 希臘重騎 , you need 弩炮 kill their 精銳弩炮

TOP

一開始要你打KEY, 點先有KEY??

LIVE ID = MSN ID ?

TOP

一開始要你打KEY, 點先有KEY??

LIVE ID = MSN ID ?
rion 發表於 2011-8-27 22:15



LIVE ID = MSN ID

it doesn't request any key at all...

TOP

唔捨得買Premium

TOP

LIVE ID = MSN ID

it doesn't request any key at all...
chow1001 發表於 27/8/2011 23:07



按PLAY 之後叫我入KEY, 之後, 我CLICK 左I NEED KEY, 佢又叫我LOGIN

我個MSN ID 唔知做咩唔比LOGIN ....打完ID 個PW 位都DIM 左

TOP

按PLAY 之後叫我入KEY, 之後, 我CLICK 左I NEED KEY, 佢又叫我LOGIN

我個MSN ID 唔知做咩唔比LOGIN .. ...
rion 發表於 2011-8-27 23:19



sorry , not MSN ID , it is MS marketplace ID , you will have to make one

TOP