原帖由 nonnonenon 於 2009-3-11 20:29 發表

係英文,我問佢話有冇中文版時佢話冇,所以我肯定我攞住個隻係英文........
唔明點解佢可以賣到咁貴,唔係以為我地唔知出便咩價呀..........

是不是的和#133那張相中的一樣......我買的時候有貼紙在盒上寫著$98

[ 本帖最後由 harryytm 於 2009-3-11 22:55 編輯 ]

TOP

唉個死人update 好煩

TOP

原帖由 Fernando 於 2009-3-11 23:53 發表
唉個死人update 好煩

你不需 install COH主程式, (因 OF 已包含了主程式 )
只需 install Opposing Front, 再順序更新 OF 的English 更新檔就可
http://cohpatch.relic.com/index.html  

TOP

我都買左gold edition
但安完OF 成功更新到2.301後出現問題

我成功註冊A/C 但係 MULTIPLAYER到就搵唔到人
係未要SET ROUTER?

但我已 SET DMZ都係搵唔到.... 而家買左ONLINE到唔到....

TOP

原帖由 manz 於 2009-3-12 13:05 發表
我都買左gold edition
但安完OF 成功更新到2.301後出現問題

我成功註冊A/C 但係 MULTIPLAYER到就搵唔到人
係未要SET ROUTER?

但我已 SET DMZ都係搵唔到.... 而家買左ONLINE到唔到....


你係咪指睇唔到其他人host 既 game?chatroom入面唔同channle有無人?定你想搵乜嘢人?

TOP

我係完全見唔到其他人HOST O既 GAME
CHATROOM 係邊到搵?
我按完multiplayer 就去左一版  版面下有得set filter

TOP

我留意到係game 個人profile下顯示" $604271 No Key"

我2條都係gold edition key  你地都有呢個顯示嗎

TOP

原帖由 manz 於 2009-3-12 13:16 發表
我係完全見唔到其他人HOST O既 GAME
CHATROOM 係邊到搵?
我按完multiplayer 就去左一版  版面下有得set filter


1)我想知你係 campaign 個 menu 時係咪已經無晒鎖。


2)雖然我未找到 exactly 個 multiplayer 揀 game 個 menu,但下面張圖都應該可以俾你睇到,上面有幾個 tab,其中一個係 chat ,入到去有唔同 channel,邊個你都去得,所以唔好以為係 Hongkong channel 就一定係香港人。


3) multiplayer 搵game 個到個 filter 你有無攪過?你睇下係咪  set 到任何嘢。

[ 本帖最後由 Deathnote 於 2009-3-12 13:33 編輯 ]

TOP

回覆 148# 的帖子

我已解曬鎖

想問一下你地玩online有無用no-cd?
我懷疑係用左 no-cd 出現問題

TOP

原帖由 manz 於 2009-3-12 14:22 發表
我已解曬鎖

想問一下你地玩online有無用no-cd?
我懷疑係用左 no-cd 出現問題


應該唔關係,因為呢隻 game 係 suppose 唔用CD的,只有上唔到 internet 時才用你隻DVD/CD來驗證,過到骨先會俾你玩。除非你用其他外掛軟件來做 no-cd,咁就會弄巧反拙。

另外,你有無留意到你入咗 game 後,右上角你個名旁邊個度係綠色燈仔,定係紅色燈仔?


如果係紅色燈仔,就即係同 official server 既 connection 有問題,可能係佢 server 問題(e.g. 唔好彩遇上 server maintainence)。不過,只要個到係紅色燈仔,咁就一定玩唔到 multiplayer。

不如你有空時,post 個 screen capture 上來睇下,咁就會清楚好多,大家都唔洗係到估估吓。

[ 本帖最後由 Deathnote 於 2009-3-12 15:03 編輯 ]

TOP