dom 當前離線
~艦C, 艦B 休閒提督~ ... ... ...
EPC義工團
我只係發覺班PK 係咁用m2 wkg0724 發表於 3-7-2010 11:35 PM
TOP
wkg0724 當前離線
中級會員
回復 dom 去咩埸都好... 如果係hardcore =一下M2 人隊14個人通常就有6-7個人係玩M2....... E把無咩 ... wkg0724 發表於 8-7-2010 01:46 AM
chow1001 當前離線
世界懶人協會會長
Moderator
louis10022hk 當前離線
特級會員
cheung9473 當前離線
進階會員
回復 dom 岩岩玩過 White pass attacker廢既話根本連山都落唔到 louis10022hk 發表於 2010-7-31 13:21