回復  blindfaith


   藥箱要升medi先會有(唔記得幾多lv不過係頭幾個lv)
我開頭升lv主要係靠執人地d medi ...
野馬飛田 發表於 2010-4-19 23:30

點執人地d medi kit 同點用 medi kit??

TOP

征服/狂襲模式開局時強制加入15秒出生延時,以防高配置玩家搶先入場取得優勢

好狗wo

TOP

征服/狂襲模式開局時強制加入15秒出生延時,以防高配置玩家搶先入場取得優勢

好狗wo ...
cheaphin 發表於 2010-4-20 22:45



咁先公平

TOP

咁先公平
cpt 發表於 2010-4-20 23:15


very good, 不過其實應該一早係咁設計, 而家先改就有啲弱智

TOP

俄軍載具的視野亮度被調低
又紅又光都唔知點睇 - -

TOP

剛剛用過枝改咗既40MM
一個字: 膠
完全為改而改, 外牆又打唔爆,人又殺唔死, 但M2就仍然滿場飛

TOP

征服/狂襲模式開局時強制加入15秒出生延時,以防高配置玩家搶先入場取得優勢

好狗wo ...
cheaphin 發表於 2010-4-20 22:45


咁先好..
不過佢係咪應該做番D優化..
我個FD部機試過我,次次入SER都快過我

TOP

剛剛用過枝改咗既40MM
一個字: 膠
完全為改而改, 外牆又打唔爆,人又殺唔死, 但M2就仍然滿場飛 ...
airlo 發表於 2010-4-21 01:07



唔係聽日先有更新咩???你咁快玩到??

TOP

咁先好..
不過佢係咪應該做番D優化..
我個FD部機試過我,次次入SER都快過我 ...
tobyho91 發表於 2010-4-21 01:10



    driver都有問題 gtx480入房loading 超過25秒
以前gtx280 10秒入到...

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP