唔太鐘意第一身

TOP

滿心歡喜打算可以慢慢執人物,點知無咩選擇
好多都太重口味
成隻game好似玩緊watch dogs
射擊感好差,過任好多時寧願玩刺客信條多過想開槍

係條街到大掃除,紫色特種部隊要射成十幾秒先死好誇張

後邊應該開始可以強化身體應該會更加爽
神唔神作唔敢講,玩左兩個鐘到,自由度都唔錯
有冇人同我一樣,坐升降機最後無行出去,一路係到睇電視
感覺上講左好多背景資訊
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

唔太鐘意第一身
newshun 發表於 2020-12-11 00:29

同我一樣,好似GTA咁最正,有得揀先係老闆

via HKEPC Reader for Android

TOP

同我一樣,好似GTA咁最正,有得揀先係老闆

via HKEPC Reader for Android
JLV1818 發表於 11-12-2020 03:50



    我第 1身直頭玩唔到.......

TOP

滿心歡喜打算可以慢慢執人物,點知無咩選擇
好多都太重口味
成隻game好似玩緊watch dogs
射擊感好差,過任好 ...
a39g99 發表於 2020-12-11 02:17


佢玩RPG , 應該唔會COD個種FPS類型,似係Division 個種打極都唔死既槍GAME

TOP

玩左半個鐘, 仲KICK住係教學, 好迷茫

TOP

佢玩RPG , 應該唔會COD個種FPS類型,似係Division 個種打極都唔死既槍GAME
MAX100 發表於 2020-12-11 08:35

自己一開始craft 枝Tech 狙 蓄力打頭
700-1400 頭都炸開

via HKEPC Reader for Android

TOP

我都覺射擊感唔得
行路既第一身感又一般
明明apex做得幾好又唔抄考

TOP

條JJ做到咁立體做乜

TOP

唔知係咪畫風問題定我近排真係幾忙無乜精神...
玩左一個鐘, 就有點累... 未至於頭暈, 但有少少眼乾乾, 頭重重咁.

TOP