回復  dom


    = = ' 唉~~專心D想辦法離開新手世界仲好- -
samuel2010 發表於 3-5-2013 12:27 AM


我睇佢地應該係覺得賺錢太難了

TOP

回復 91# dom

哈哈 ! 其實呢幾日又會再加強難度.
完成$6100 元.還要答40條MC題才能入到正式世界

你們快點進到新手世界-3-

TOP

回復  dom

哈哈 ! 其實呢幾日又會再加強難度.
完成$6100 元.還要答40條MC題才能入到正式世界

你們快點進 ...
samuel2010 發表於 4-5-2013 12:13 AM


oh no

TOP

回復 93# dom


    雖然在線人數未必會多.但起碼可以保證入得來正式世界的玩家都會珍惜其帳號.
另外.近日伺服器被人DDOS攻擊. 暫時已BLOCK了有關攻擊者IP. 開SERVER真不易.只想開開心心開SER比大家玩- -'

TOP

其實唔畀放木板對起屋冇難度,一樣可以用DIRT整密室,唯一難題係新手砍完樹唔放番D樹苗,搞到萬事起頭難。。。
一有木,再到FOOD BANK拎野食,然後就木>石稿,向下掘(勿一字向下),一落地底就唔需要床,根本唔理天昏定地暗,屋都慳埋。

之後石>鋼稿,掘金、藍、綠寶石,遇到鑽石,即整鑽稿 + 一兩桶水,沿著地床搵熔岩,倒水收水,採黑曜石,升級!

採黑曜石係最悶但又要最小心,因為採完可能個格下面都係熔岩,我採到恰著左,跌左落去幾次,好彩有水桶同食物回血。$4000(當時升平民價),我三、四個鐘搞掂,如果唔係花時間搵野食同一開始唔知有食物銀行,應該會更快。

玩到而家反而少左去賺錢,因為花時間搵資源去起自己間屋,起農場,起羊欄豬欄雞欄(欠牛),周圍探險、打怪、將D裝備附魔,採完D野唔會第一時間 /sell hand,會留幾(十)日睇下有冇用先,YY呢個SERVER既整體經濟控制得唔錯,當然經過會見到商店所賣既野係貴得離譜。

DOM兄,你快D升平民啦,我可以SHARE間懸浮紅邊玻璃屋畀你~極近城鎮,極快通道落地面;附近有水源,而家已有過百隻羊同豬,都依然夠派穀物畀佢地,D豬多到要殺 

而家等緊幾時整好D附魔裝備入 Nether World,YY你唔好太貴咁賣幾粒 Nether Star 畀我整BEACON啦~

TOP

回復 95# Victor9394


    新手世界再強化了. 現時不可放置任何BLOCK . 不可用水桶.

另外. 地獄之星可以透過活動時獲得.或網上同人買^^

TOP

咁仆左落個窿度點算 太狠了吧!

Nether Star 整個星期得一個人賣, 有價冇市的價

TOP

其實唔畀放木板對起屋冇難度,一樣可以用DIRT整密室,唯一難題係新手砍完樹唔放番D樹苗,搞到萬事起頭 ...
Victor9394 發表於 7-5-2013 02:32 PM


我已經係平民
只不過呢排比較忙, 你見我連 EPC 都無咩re post 就知

TOP

回復 98# dom
幾快手啵~ 你間屋響邊樹?
日頭忙做野
夜晚忙掘野

TOP

呢幾日大執屋~冇LOGIN過
唔知我間紅石機關屋比人拆哂未~~

PS. 連熔爐都拆到~

TOP