換光管

個廳枝48吋單條唔夠光

想換孖條既 但係睇過D師兄話新果D咩電子火牛好易壞

係鴨記睇到48吋$200到東芝既

我應該點選擇牌子類型好呢?請指教下

個廳枝48吋單條唔夠光

想換孖條既 但係睇過D師兄話新果D咩電子火牛好易壞

係鴨記睇到48吋$200到東芝既

...
三穿七 發表於 2013-2-5 23:14



看清整個不是東芝牌,只用東芝"光管"

TOP

怕壞牛就去水電鋪買孖架+鐵牛
隻牛用到拆樓果日都唔會壞

但好唔美觀

TOP

普通鴨記雜嘜電子牛真係好易壞,以前唔識嘢每年都死一隻換牛都換到我煩。
後來搵到隻飛利浦牛就噤用好多,已經用咗四五年。

TOP

怕壞牛就去水電鋪買孖架+鐵牛
隻牛用到拆樓果日都唔會壞

但好唔美觀
Moderator 發表於 2013-2-5 23:25


吓!有外置牛既咩 我電工好差"站"下線就得 再難就唔曉了

TOP

怕壞牛就去水電鋪買孖架+鐵牛
隻牛用到拆樓果日都唔會壞

但好唔美觀
Moderator 發表於 2013-2-5 23:25


不過DD聲
會噪到人發神經

TOP

普通鴨記雜嘜電子牛真係好易壞,以前唔識嘢每年都死一隻換牛都換到我煩。
後來搵到隻飛利浦牛就噤用好多, ...
kaijinx1 發表於 2013-2-6 00:14


師兄你果隻咩樣 我果隻

我都唔知係咩 拆開過同屋第二枝一樣既係一個細細火柴盒咁 應該係牛掛

我見D電子牛一片同個燈架差唔多咁長既 睇到要換就煩

師兄你果隻咩樣架?係咪鴨記買?

TOP

你果隻唔似電子牛喎,我見有粒好似士撻咁。
我隻牛係:

鴨記星際通訊買,唔知仲有冇。
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

本帖最後由 tea 於 2013-2-6 02:15 編輯

回復 7# 三穿七

你現正使用的光管是傳統的光管,不是電子牛,是傳統火牛,火牛類似以下這款:




這公司有售賣不同牌子的孖管支架,包括飛利浦:
http://www.ele-wintex.com/chitubepropstandphilips.htm


以下這公司有售賣飛利浦-電子光管火牛,$45
http://www.shinway.com/lamp.htm

TOP

師兄要先檢查假天花夠唔夠力,成個跌落嚟就........

TOP