三穿七 當前離線
中級會員
hon829 當前離線
進階會員
個廳枝48吋單條唔夠光 想換孖條既 但係睇過D師兄話新果D咩電子火牛好易壞 係鴨記睇到48吋$200到東芝既 ... 三穿七 發表於 2013-2-5 23:14
TOP
Moderator 當前離線
主機板主
特級會員
kaijinx1 當前離線
怕壞牛就去水電鋪買孖架+鐵牛 隻牛用到拆樓果日都唔會壞 但好唔美觀 Moderator 發表於 2013-2-5 23:25
YES_MAN 當前離線
普通鴨記雜嘜電子牛真係好易壞,以前唔識嘢每年都死一隻換牛都換到我煩。 後來搵到隻飛利浦牛就噤用好多, ... kaijinx1 發表於 2013-2-6 00:14
tea 當前離線
billy0301 當前離線